Avtomobilski sedeži so torej postali nepogrešljiv element za zagotavljanje udobja in varnosti, ki je seveda v marsičem odvisna od tega, ali se voznik med sedenjem za volanom počuti sproščeno in spočito, ali pa zaradi slabe drže telesa trpi in si neprestano popravlja sedežne nastavitve. Nekatere raziskave kažejo, da je prav nastavitev pravega položaja za vožnjo velika težava, saj si več kot 90 odstotkov voznikov ne zna pravilno nastaviti višine vzglavnika in oddaljenosti od volana. Tudi sedežne prevleke pomembno vplivajo na to, kakšno bo naše počutje med vožnjo, saj nam morajo ustrezati vizualno, še bolj pa glede kakovosti materiala, ki mora ustrezati številnim varnostnim standardom.

Kot napovedujejo proizvajalci avtomobilskih sedežev, bodo sedeži v prihodnjih letih še bolj pod nadzorom avtomobilske elektronike. To pomeni, da jih bo mogoče filigransko natančno nastaviti in v celoti prilagoditi telesu voznika ali potnika, najverjetneje pa bo sedež s pomočjo pameti avtomobilskega računalnika to storil kar sam. Že zdaj znajo sedeži v boljših avtomobilih ogrevati, prezračevati in masirati, v prihodnje naj bi znali vozniku in sopotnikom izpolniti še kakšno individualno željo. Da si je že zdaj mogoče omisliti najrazličnejše barvne odtenke in vzorce sedežnih prevlek, je odveč pisati, vsekakor pa je omembe vredno, da bo v in na avtomobilskih sedežih v prihodnje več naravnih materialov.

Pri razvoju in izdelavi avtomobilskih sedežev in prevlek je slovenska spremljajoča industrija kar pomemben mednarodni dobavitelj številnim avtomobilskim proizvajalcem. Spomnimo, propadli slovenjegraški Prevent je bil največji evropski proizvajalec sedežnih prevlek, v najboljših časih so izdelali poltretji milijon kompletov, da učinkov za »narodov in državni blagor« sploh ne omenjamo. Prevent je imel tovarne tudi v drugih delih sveta, med drugim tudi v Maroku, Španiji in Braziliji, in je uspešno konkuriral tudi cenenim kitajskim proizvajalcem.

S proizvodnjo in razvojem sedežev in sestavnih delov se med slovenskimi proizvajalci na mednarodnem trgu uspešno uveljavlja novomeški TPV, ki ni samo proizvajalec, ampak za nekatere avtomobilske proizvajalce tudi sistemski dobavitelj, z jasno vizijo, kakšni bodo avtomobilski sedeži prihodnosti in seveda z vsem potrebnim znanjem, da bodo svoje in zamisli avtomobilskih proizvajalcev tudi spravili v razvoj in serijsko proizvodnjo.

In menda bodo sedeži prihodnosti taki, da se bomo v avtomobilu počutili skoraj kot na domačem kavču. Z malce domišljije seveda.