A še precej prej, preden se je Malibu na zemljevid vpisal kot mesto, je po njem nekdo že dobil ime. Bolje rečeno, je ime dobilo nekaj. Leta 1964 je namreč Chevrolet za malibuja krstil malce bolj luksuzno podserijo srednje velikega avtomobila chevella. Sledil je nagel razvoj v številnih karoserijskih različicah, umik modela leta 1983, vrnitev 25 let pozneje v izključno 4-vratni limuzinski izvedbi, pred kratkim pa prihod osme generacije, ki je hkrati prva, s katero je malibu postal globalni model, saj ga prvič izdelujejo tudi zunaj meja ZDA. In takšen je našel pot tudi do slovenskih cest, na katerih smo ga z užitkom preizkusili.

Malibu svojih korenin ne skriva in jih pri svoji obliki ponosno pokaže, predvsem na zadku, na katerem nas je z obliko žarometov spomnil na legendarnega športnika camara. Tudi sicer gre pri tem 4,86 metra dolgem štirikolesniku za oblikovno precej skladen avto, z nekaterimi značilnimi novodobnimi Chevroletovimi potezami, ki so jih kupci toplo sprejeli in so na evropskih tleh znamki dale novo, precej bolj pozitivno identiteto, potem ko se dolgo ni mogla znebiti precej negativne Daewoojeve dediščine. Malibu pa v tej smeri pomeni še korak naprej.

Pa da ne bomo preveč zašli – oblikovno torej avtomobil izpolni vsa pričakovanja, malce drugačno sliko pa dobimo, ko se z njim odpravimo na cesto. Vožnja je sicer udobna, potnike bo razveselilo dovolj prostora na zadnji klopi, voznike vseh višin in širin pa dober položaj za volanom, udobni sedeži, kakovostna in urejena armaturna plošča, dobra preglednost, ravno pravšnja trdota podvozja in dobra lega na cesti. Pri vsem tem malibuju resnično nič ne manjka, za piko na i pa poskrbi še prostoren prtljažnik s prostornino 545 litrov. Težava se pojavi drugje, in sicer pri motorju. 2,4-litrski bencinski primerek s 167 konji (123 kilovati) moči namreč ni preveč poskočen (10,2 sekunde do stotice, končna hitrost 206 km/h), pri pospeševanju zna biti v kombinaciji s sicer zelo dobrim 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom precej glasen, ob tem pa smo njegovo porabo stežka brzdali pod 11 litri na 100 kilometrov. Kar precej, sploh če se ozremo h konkurenčnim varčnim dizelskim primerkom, kakršnega sicer ponuja tudi malibu in je zagotovo primernejša, ugodnejša in predvsem varčnejša izbira. Pa tudi vse lastnosti avtomobila so z njo boljše.

Da ne bo pomote, tudi z bencinskim motorjem je chevrolet malibu zelo dober avtomobil, s stopnjo opreme LTZ, kakršno je imel testni primerek, in ponuja zares veliko (ABS, ESP, BAS, EBD, TCS, 6 zračnih blazin, tempomat, parkirni senzorji zadaj, potovalni računalnik, samodejna dvopodročna klimatska naprava, radio s CD/MP3, USB in AUX-IN, bluetooth, navigacijski sistem, ksenonski žarometi, usnje, električno nastavljiva in ogrevana sprednja sedeža), pa tudi cenovno dokaj dostopen (27.800 evrov). Prepričani smo, da se takega malibuja ne bi branili tudi že omenjeni zvezdniki iz Malibuja. Za navadne smrtnike pa je ob cenah goriva izbira dizla precej bolj smiselna.

Tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si