Goodyear je ena največjih, če ne celo največja tovarna, ki skrbi, da so avtomobili in druga vozila obuti v ustrezne pnevmatike. In ker se razvoj na tem področju dejansko nikoli ne ustavi, generacija določene letne pnevmatike se zamenja na okoli tri do štiri leta, je logično, da tudi pri Goodyearu ne spijo. Njihov novi izdelek, pnevmatika efficientgrip performance, dejansko tvori družino pnevmatik, saj je na voljo za različna vozila, od športnih terencev za prosti čas (ali po domače SUV) do manjših avtomobilov za mestno vožnjo. Torej skupno, ko bo celotna »družina« popolna z vsemi različicami, 68 dimenzij, od tega 28 v segmentu UHP, torej bolj zmogljivih pnevmatik, v velikosti od 14 do 18 palcev.

Tako z novo pnevmatiko nadomeščajo nekaj starejših tehnologij, ki so jih uporabili pri drugih modelih, na primer pri eagle NCT5 ali duragrip. Efficientgrip compact bo seveda na voljo za manjše avtomobile in v manjših dimenzijah, pri zasnovi različice performance pa so se njihovi inženirji osredotočili na nekaj lastnosti, ki so v vsakodnevnem prometu še kako pomembne.

Z novimi oznakami pnevmatik, s katerimi morajo biti zdaj opremljene vse in tako dajejo neposredno primerjavo lastnosti ter kupcu omogočajo lažjo izbiro, so zajete tri lastnosti: varčevanje z gorivom, oprijem na mokri cesti in glasnost. A to seveda še ne pomeni, da so pnevmatike z enakimi indeksi in ocenami tudi dejansko enake pri lastnostih. Specializirane revije se na primer pri svojih primerjalnih testih osredotočajo že na 15 lastnosti, pri Goodyearu pa pri razvoju in testiranju v obzir vzamejo kar 50 lastnosti, ki še kako vplivajo na obnašanje pnevmatike.

Tako so pri novi pnevmatiki uporabili kar nekaj tehničnih »trikov«, od tega, da je ena pnevmatika dejansko sestavljena iz približno 20 različnih vrst gume, do nekaterih naprednih tehnologij, kot so wearcontrol (zagotavljanje enakomerne obrabe po vsej površini tekalnega dela), s posebno plastjo so zmanjšali segrevanje pnevmatike med delovanjem, z dodatnimi žlebovi in zarezami pa so pnevmatiki izboljšali njene lastnosti na mokri podlagi. Te zareze namreč ustvarjajo boljši odtok vode izpod pnevmatike in predvsem boljše »rezanje« posameznega bloka v vodni film pod pnevmatiko. Posebnost je tehnologija activebraking, pri kateri so s posebno obliko posameznega bloka profila na tekalni površini dosegli, da se pri zaviranju ta blok splošči in poveča površino, s čimer je ob zaviranju v stiku s podlago večja površina pnevmatike.

Tako je nova pnevmatika, tudi s pomočjo vseh materialov in tehnologij, okoli pet odstotkov lažja v primerjavi s predhodnim modelom duragrip, a tudi približno toliko dražja, seveda odvisno od trga in od ponudbe. A pri Goodyearu so ponosni še na nekaj: da imajo kar 60 odstotkov ponudbe zdaj v razredu BA. Označevanje pnevmatik, ki je obvezno od 1. novembra 2012, bo prvič prišlo do izraza na začetku nove sezone uporabe letnih pnevmatik, in ne glede na to, da ugotavljajo, da so kupci še vedno dokaj slabo ali površno seznanjeni z oznakami in vsem, kar se skriva za njimi, ti pri nakupu dajejo prednost izdelkom priznanih znamk. Te namreč zagotavljajo, tako pri Goodyearu, ustrezno varnost in varčnost, kar pa je ob nakupu eden vodilnih dejavnikov.