Bovec.V središču zgornjega Posočja bodo prihodnji teden Društvo informacijski center Legebitra v sodelovanju z Lokalno turistično organizacijo Bovec, Hotelom Mons, potovalno agencijo Diverse travel in Turizmom Bohinj pripravili izobraževanje ponudnic in ponudnikov turističnih storitev na temo Lezbijkam, gejem, biseksualcem in transseksualcem (LGBT) prijazen turizem – globalna turistična tržna niša v vzponu.

Želijo popraviti »spodrsljaj« z napisom homoseksualci nezaželeni

»Lani je veliko hude krvi povzročil piktogram, ki se je pojavil v našem katalogu ponudnikov (z napisom homoseksualci nezaželeni, op. a.). Napake, ki se tudi nevede pojavijo, je treba popraviti. Krivica, ki jo storiš, četudi se opravičiš, pa je še dolgo v zavesti prizadetih. Dvom gloda in to ni dobro,« ugotavlja Cecilija Ostan, direktorica Lokalne turistične organizacije Bovec in dodaja, »Društvu informacijski center Legebitra smo iskreno hvaležni za njihovo širino in pripravljenost na sodelovanje. Odprtost, ki je pri turističnih delavcih nujna, je pogoj za dobro počutje turistov, hkrati pa garancija za nove priložnosti, ki jih kot turistično območje z veseljem sprejemamo.«

Mitja Blažič, vodja izobraževanja o človekovih pravicah pri DIC Legebitra je zadovoljen: »Legebitra si že 15 let prizadeva soustvarjati vključujočo družbo za vse, ne glede na osebne okoliščine. Zato se še posebej veselimo pobude  Lokalne turistične organizacije  Bovec, ki tako stopa med pionirje razvijanja LGBT osebam prijazne turistične ponudbe v Sloveniji. Nadejamo se, da se bodo v kratkem tovrstnim pobudam pridružile tudi druge lokalne turistične organizacije, ponudniki in ponudnice turističnih storitev ter strokovnjakinje in strokovnjaki, ki skrbijo za sodoben razvoj turizma v naši državi.«

»Najslabši gost je tisti, ki ga ni«

Nad pobudo je navdušen tudi bovški župan Siniša Germovšek, ki je tudi sam vpet v turistično dogajanje: »Nobeno območje, ki misli resno živeti od turizma, ne sme nikogar izključevati. Vsi so dobri gostje, ne glede na versko, spolno ali drugo prepričanje. Najslabši gost je tisti, ki ga ni. In o tem smo se lahko letos prepričali prav v Bovcu, ko nam jo je zagodla okvara na krožni kaninski žičnici. Upam, da se tega zavedajo tudi ponudniki turističnih storitev.«