Policisti so v okviru celotne preiskave aktivno sodelovali z inšpektoratom za promet, energetiko in prostor, ljubljanskim zavodom za gradbeništvo in agencijo za okolje, v odkrivanje vzrokov za nesrečo pa se je vključil tudi francoski proizvajalec žičniške opreme – družba Poma. Tudi dva inšpekcijska pregleda po nesreči nista ugotovila nepravilnosti in pomanjkljivosti v predhodnih vzdrževalnih delih pred nesrečo in na dan dogodka, ki bi vplivale na varnost obratovanja žičniških naprav.

Aleš Uršič, direktor ATC Kanin, je vse bolj prepričan, da je bil vzrok za nesrečo nenaden sunek vetra, ki je prazno kabino treščil v drog in poškodoval napravo. Prav popravilo dela žičnice na odseku med postajama A in B je tudi glavna skrb vodstva, ki si prizadeva pridobiti denar za sanacijo. »Zimska sezona je za nas končana, kljub obilni snežni odeji na vrhu Kanina. Tam tudi redno skrbimo za naprave. Narediti moramo vse, da bomo pripravljeni dočakali poletno sezono, čeprav lastniki pravijo, da nimajo denarja za popravilo,« je dejal Aleš Uršič.jal