Kranj. Na Mestni občini Kranj so kamere kupili izključno zato, da bi z njihovo pomočjo izboljšali pretočnost prometa na križiščih. Kamere so namreč postavili na prometno zelo obremenjenih križiščih na Oldhamski in Cesti Staneta Žagarja. Gre za posebne kamere, ki z zaznavanjem vozil ustrezno prilagodijo delovanje semaforjev, s čimer se pretočnost prometa izboljša.

Kamere so dobavili v Iskra Sistemih, torej podjetju, ki je z namestitvijo radarjev v Mariboru sprožilo ljudsko vstajo, ki je odnesla župana Franca Kanglerja. Pri namestitvi kamer je sodelovalo tudi podjetje Vigred, ki skrbi za mestno razsvetljavo in je eden večjih poslovnih partnerjev Mestne občine Kranj. Poudariti gre, da je občina v preteklosti naročila več prometnih študij in tudi začela pripravo nekaterih rešitev za razbremenitev osrednje povezave med gosto naseljeno Planino in zahodnim delom Kranja oziroma središčem mesta. A do mostu čez Kokro pri »stari Savi« in drugih rešitev je še dolga pot, kamere v križiščih pa so v Kranju nabavili in postavili dokaj na tiho. Kakega posebnega obveščanja javnosti ni bilo, zato razburjenje ne preseneča. Po načelu »kdor se v Mariboru opeče, ta v Kranju na hladno piha« je bil previden tudi naš bralec, ki je prepričan, da se vedno začne na videz nedolžno, potem te pa oblast udari po žepu.

Sicer pa so na Mestni občini Kranj za postavitev kamer porabili okoli 300.000 evrov, obrazložitev njihovega delovanja pa poslali tudi informacijskemu pooblaščencu. Ker kamere niso namenjene za videonadzor prometa, jih tudi ni treba posebej označiti. Ker pa se po glavnih cestah v Kranju tako in tako vozila premikajo največkrat po polževo, radarji verjetno na teh cestah ne bi bili tako uspešni kot v štajerski prestolnici.