Skupni izkupiček se je ustavil pri številki 3807, kar pomeni 7,7 odstotka manj kot leta 2012, na letni ravni je zaostanek že 10,3-odstoten (9139:8190). Največja sprememba med znamkami je na prvem mestu, kjer je Volkswagen (544) zamenjal Renault (518), do šestega mesta so razvrščeni še Citroën (349), Peugeot (286), Kia (280) in Škoda (242), med modeli pa so se februarja najbolje prodajali renault clio (246), volkswagen golf (228; slovenski avto leta 2013 je bil februarja lani s 104 enotami vse prej kot v ospredju), renault megane (114), kia cee'd (113), škoda fabia (98) in citroën C4 (94). Največji februarski poraženci med večjimi znamkami so bili Hyundai (161:270), Chevrolet (125:169), Nissan (94:168), Audi (87:121) in Seat (71:111), med nasmejanimi pa velja omeniti Ford (208:191), Fiat (150:120) in BMW (106:80), ki ohranja primat najbolje prodajane prestižne znamke v Sloveniji, pa čeprav je recesija močno oklestila prodajo najdražjih štirikolesnikov, predvsem športnikov, saj so februarja prodali le dva, avtomobilov višjega razreda pa 53. sv