Da je lahko nekaj manj fotogenično in v živo videti precej bolje, smo se sami prepričali na avtomobilih. Bolje rečeno na točno določenem avtomobilu. Mercedes CLS shooting brake je sicer tudi na fotografijah precej lep avtomobil, a na nobeni, ne na tistih poklicnih fotografov ne na naših amaterskih, nas oblikovno ni prepričal v tolikšni meri kot takrat, ko nam je prvič padel v oko. Bilo je na salonu v Parizu in v živo je bil to, po našem subjektivnem mnenju, eden najlepših avtomobilov, kar smo jih videli, zagotovo pa precej atraktivnejši in predvsem skladnejši, kot smo sklepali po fotografijah. V živo pa je enostavno precej lepši in zdi se, kot bi ga fotoaparat malce spremenil, dodal kakšen kilogram...

Lep in uporaben torej – sliši se kot idealna kombinacija in CLS shooting brake to tudi dejansko je. 4,96 metra dolga karavanska izvedenka štirivratnega kupeja namreč v svoj zadek spravi za 590 litrov prtljage, v nasprotju s svojo »osnovno« različico pa je v njej precej udobnejše tudi sedenje na zadnji klopi, na kateri je prostora v izobilju. To pomeni, da je lahko ta štirikolesnik povsem primeren tudi kot družinski avtomobil, hkrati pa poteši apetite tistih posameznikov, ki se radi vozijo v atraktivnih in izstopajočih avtomobilih ter ob tem ne zanemarijo vidika uporabnosti, v smislu, da lahko koga ali kaj pogosto tudi kam zapeljejo.

Seveda pa se pri tovrstnem avtomobilu v prvi vrsti še vedno pogovarjamo o štirikolesniku, ki je v največji meri namenjen vozniku. In ta bo za volanom resnično užival. Najprej zaradi znane Mercedesove urejenosti delovnega prostora, nadalje pa zaradi občutkov, ki jih doživi med vožnjo. Ta je lahko v tem avtomobilu tako izjemno udobna, saj za njo poskrbijo udobni sedeži in odlično blaženje vseh cestnih nepravilnosti, kot tudi športna, saj med hitrim vijuganjem ne boste čutili pretiranega nagibanja. Čeprav je imel testni primerek pod motornim pokrovom najšibkejši dizelski motor (2,2-litrski z 204 konji/150 kilovati), več realno niti približno ne potrebujete. Vožnja pri hitrostih blizu 200 km/h (končna znaša 235) je namreč podobna, kot jo pri kakšnem drugem avtomobilu izkusite tudi pri stotih kilometrih na uro nižje, moči pa je za pospeške tako rekoč vedno dovolj (z mesta do 100 km/h znaša 7,8 sekunde). Pa še poraba pri tem motorju v kombinaciji z brezhibnim 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom znaša ne preveč požrešnega 7,2 litra na 100 kilometrov.

Je pa jasno, da ima tako atraktiven avto, ki ima obenem tudi slovito ime, svojo ceno. Ta je pri opisanem testnem mercedesu CLS shooting brake v osnovi znašala 62.400 evrov, za kar pa avto ponuja tudi kar nekaj opreme (ABS, ESP, prednje in stranske blazine in zavese, tempomat, električna sedeža, dvopodročna klimatska naprava...). Če ga želimo opremiti še bolj, pa šestico v ceni kaj hitro zamenja sedmica.

tehnični podatki in več fotografij na www.dnevnik.si