Zakaj? Ker predstavljajo most med poslovno, torej analitično naravnanimi zaposlenimi in bolj ustvarjalno naravnanimi zaposlenimi, torej tistimi, ki razmišljajo sintetično. »In v tem trikotniku se oblikujejo vrednosti za organizacije. Ključ do uspeha družbe je inovativen izvršni direktor, ki vidi dizajn kot naložbo in ne strošek. In strateški dizajn direktor ali svetovalec, ki zmore postaviti vrednost dizajna v središče družbe. Samo dizajn ima sposobnosti in možnost ustvarjati vrednost za neko organizacijo,« med drugim poudarja tudi Marko Savić iz Vizuarne.
»Kar je uspešno delovalo pred petimi leti, ne deluje več, vprašanja in odgovori, ki smo si jih postavljali še nedavno nazaj, niso več pravi. In tukaj nastopi misliti dizajn, ker uspešno odgovarja na sodobne izzive, na bistveno spremenjene potrebe uporabnika in zagotavlja tudi trajnostni razvoj podjetja,« pravi dr. Zhexembajeva in ponudi primer Pume, podjetja, ki je iz krize, v kateri se je znašla pred leti, uspela izvleči prav s pomočjo design thinkinga.
Na trg so novo dizajnirane športne copate dali tudi v povsem drugačni embalaži - v manjši vrečki in ovoju z bistveno manj kartona, s čimer so za 65 odstotkov zmanjšali stroške prevoza in pakiranja, občutno se je zmanjšal tudi ogljični odtis, spremenili so nakupno izkušnjo uporabnikov in jim dali tudi jasno sporočilo, da so družbeno odgovorno podjetje.