Že zaradi vseh prejšnjih zapletov in stečaja najprej SCT, potem pa še Primorja se je gradnja obvoznice močno podražila. Glede na pogodbo s Primorjem bi moral ta del obvoznice stati 15,7 milijona evrov. Po oceni Direkcije RS za ceste je Primorje opravilo za okoli štiri milijone evrov gradbenih del. Izkopali so že 514 metrov od skupno 647 metrov dolgega predora. Najtežja in tudi glede strojne opreme najbolj zahtevna dela šele pridejo na vrsto, zato je direkcija v razpisu navedla ceno 19 milijonov evrov, a se nihče od ponudnikov ni niti približal tej oceni. Najcenejša je bila Gorenjska gradbena družba, ki bo ta del loške obvoznice zgradila za dobrih 23 milijonov evrov. Druge ponudbe so bile vredne od dobrih 26 do 33,3 milijona evrov.

Vsa naložba v gradnjo poljanske obvoznice je skupaj z nakupom zemljišč in pripravo vse dokumentacije ocenjena na 43 milijonov evrov, vsa gradbena dela, vključno s predorom, so bila ob začetku gradnje ocenjena na 24 milijonov evrov, 85 odstotkov tega bo denar Evropske unije, a je zdaj že zelo ogrožen, saj bi, če bi ga želeli črpati, morala biti obvoznica zgrajena do konca leta 2015. Pristojni zagotavljajo, da jim bo ta rok gradnje uspelo ujeti. pk