"Na mizi sem imel različne možnosti, odločil sem se za ta program. Še veliko se moram naučiti v tem športu in zato potrebujem čim več kilometrov in dirk," je odločitev o selitvi v reli pojasnil Kubica ter dodal: "Vesel sem, da se lahko vrnem na tako visoko raven v avtomobilističnem športu."

Poljski dirkač se je letos že udeležil dveh tekmovanj s Citroenovim dirkalnikom C4 WRC, zdaj pa bo dobil priložnost tudi za uraden nastop za francosko tovarno, dirkal bo z vozilom DS3 RRC. Prva postaja bo reli na Kanarskih otokih 22. in 23. marca, ki šteje za točke evropskega prvenstva, pozneje pa pri Citroenu načrtujejo tudi nastop na dirkah svetovnega prvenstva v razredu WRC2. Kot je sporočila francoska tovarna, bo po načrtu Poljak vozil na sedmih relijih, morda pa bo pozneje dirkal tudi še na kakšni preizkušnji evropskega prvenstva.

Kubica si je februarja 2011 na reliju v Italiji v nesreči hudo poškodoval predvsem desno roko, nekaj časa mu je grozila celo amputacija, a so mu jo s številnimi operacijami rešili. Po nesreči se ni več vrnil v formulo 1, poskušal pa se je tudi na drugih področjih avtomobilističnega športa, tako je letos pozimi testiral tudi mercedesov dirkalnik serije DTM.

Poljak bo prav zaradi posledic poškodb lahko imel v Citroenovem dirkalniku nekoliko prirejen menjalnik, ki ga bo lahko upravljal z levo roko.

"Veseli nas, da imamo v ekipi Roberta Kubico. Sestavili bomo program, ki mu bo omogočil čim boljše privajanje na avto, zelo podoben tistemu v WRC. Takšen dirkač, kot je Robert, lahko veliko pripomore k razvoju ekipe," je bil po razkritju novice o sodelovanju zadovoljen tudi vodja Citroenovega moštva Yves Matton.