Glede na to, da se cene goriva gibajo med 0,7 in 1,1 evra na liter, povprečni mesečni zaslužek pa okoli 400 evrov bruto, je število vozil presenetljivo, kot znajo biti presenetljive (beri: visoke) cene prevozov na krajših razdaljah, pogosto celo višje, kot jih poznamo v Evropi. Cestna mreža je v zadnjem desetletju doživela posodobitev (načrtujejo kar 4500 kilometrov avtocest), predvsem v prestolnici Bangkok so sodobne, a plačljive avtoceste, število taksistov, ki se borijo za posel v 8-milijonskem mestu (neuradno naj bi bilo prebivalcev dvakrat več), pa je vrtoglavih 100.000, pri čemer so najbolj zanesljivi taksiji obarvani zeleno. Ker so razdalje med najbolj turističnimi destinacijami precejšnje, je potovanje z letalom najhitrejša (in najdražja) opcija, medtem ko potovanju z avtobusom recite ne, saj boste kljub oznaki VIP bentili nad pomanjkanjem udobja.