Novi leon je pet centimetrov krajši od predhodnika (4,24 metra), vendar ima daljšo medosno razdaljo (+6 cm) in posledično več prostora v potniški kabini in večji prtljažnik (380 litrov, +39). Španca bodo poganjali štirje bencinski in dva dizelska motorja, vsi s podporo turbinskih polnilnikov. Za najmanj zahtevne je pripravljen 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 63 kilovati (86 KM), ki mu sledi nekoliko živahnejša izvedba s 77 kilovati (105 KM). Oba sta na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom, močnejši tudi s sedemstopenjskim samodejnim DSG. Bencinski del sestavljata še 1,4-litrski štirivaljnik z 90 kilovati (122 KM), katerega moč se na pogonski kolesi prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, in 1,8-litrski (132 kW/180 KM), ki mu streže sedemstopenjski DSG. V dizelskem delu je šibkejši 1,6-litrski motor s 77 kilovati (105 KM) v kombinaciji s petstopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim DSG menjalnikom, pri čemer je na voljo tudi različica, ki v zrak izpusti samo 99 gramov ogljikovega dioksida. Omisliti si je mogoče tudi 2-litrski motor (110 kW/150 KM) s šeststopenjskim ročnim ali DSG-menjalnikom.

Tudi pri opremi leon ni skromen, v osnovni izvedbi reference med drugim premore sedem varnostnih blazin, klimatsko napravo, radijski sprejemnik z zaslonom na dotik in upravljanjem na volanskem obroču in še vrsto dodatkov za varnost in udobje, ki jih je pri nivojih style in športno naravnanem FR še več. Za najcenejšega leona z bencinskim pogonskim strojem je treba odšteti 13.990 evrov, najcenejši dizelski stane 17.007, najdražji pa 22.839 evrov, pravijo pa, da je od 5 do 7 odstotkov cenejši od razrednega prvaka volkswagen golfa, s katerim si deli osnovo, podvozje in tudi motorje. Načrti uvoznika Porsche Slovenija za letos predvidevajo 350 prodanih leonov, ki naj bi bili nekakšen rešitelj Seatove prodaje pri nas. Ob petvratni karoserijski izvedbi sta napovedani še dve, in sicer trivratni SC in petvratni kombijevski ST, natančen čas prihoda obeh novosti pa še ni znan.