Citroënova admiralska ladja je na ceste zapeljala leta 2005, že konec lanskega leta pa so njeno proizvodnjo ustavili, in to po le 23.384 izdelanih primerkih. Pri francoski avtomobilski znamki so upali, da bo C6 prepričeval s svojo prepoznavno zunanjostjo in še bolj z inovativno tehnologijo, med katero so bili že v začetku virtualni prikazovalnik na vetrobranskem steklu, opozorilni sistem za nenamerno menjavo voznega pasu, elektronsko nadzirano blaženje in vzmetenje ter navsezadnje tudi zadnji zračni stabilizator, ki se je samodejno prilagajal hitrosti. Poleg tega je Citroën v C6 premierno predstavil tretjo generacijo hidraktivnega vzmetenja in si prislužil visoke ocene na evropskem varnostnem preizkusu, kjer je največji primerek te francoske znamke kot prvi dobil štiri zvezdice za varnost pešcev.

Pod motornim pokrovom so bili vgrajeni trije različni pogonski stroji, ki so dokazovali prestiž največje Citroënove limuzine. Na vrhu je bil 3-litrski bencinski šestvaljnik s 155 kilovati (208 konji) moči, poleg njega 2,7-litrski šestvaljni turbodizel s 150 kilovati (204 KM) in nekoliko bolj »ljudski« 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik s 125 kilovati (170 KM). Leta 2009 so namesto 2,7-litrskega turbodizla uvedli novi 3-litrski primerek s 177 kilovati (240 KM).

Servisna poročila o težavah C6 govorijo predvsem o napakah na elektroniki. Zabeleženih je nekaj primerov napačnega delovanja tipal za merjenje nivoja motornega olja, zaradi okvare delovanja vbrizgavanja goriva pri dizelskih različicah pa je bil za določeno število vozil izveden tudi vpoklic na servise, prav tako zaradi napak, ki so se pojavljale v zavornem sistemu. Kljub temu velja C6 za enega najbolj zanesljivih Citroënovih modelov. Jasno pa je, da je takšen avtomobil v vsakem primeru sorazmerno drag za vzdrževanje, registracijo in zavarovanje.

Glede na majhno število prodanih novih avtomobilov je tudi ponudba rabljenih na slovenskem trgu zelo skromna. Kljub majhni izbiri so cene precej različne, tako da je modro pogledati predvsem izvor avtomobila in njegovo servisno zgodovino. In če so prodajalci, ki bi se radi iz tega ali onega razloga znebili svojega C6, nesrečni, je rabljeni Citroënov zastavonoša prav gotovo dobra nakupna priložnost za zbiralce. Čez nekaj let bo C6 zelo verjetno bolj cenjen, kot je bil v času svojega aktivnega avtomobilskega življenja.