Ne verjamete? Je bilo iger »vsaka srečka zadene« na gasilskih veselicah že preveč? Ne obupajte, pri Renaultu vas v tem primeru ne bodo pustili brez nagrade. Prva se imenuje clio grandtour. Uganili ste, tudi nova generacija svežega in razigranega clia je dobila obvezen nahrbtnik, s katerim bo še lažje lovil kupce, ki si želijo nekaj drugačnega, a se ne želijo odpovedati možnosti za prevoz tudi kakšnega kosa tovora ali prtljage več. S 443 prtljažnimi litri (143 več kot pri petvratnem cliu), ki jih je mogoče povečati do 1380 litrov, sodi med prave nagrade. To lahko zapišemo brez kakšnega koli oklevanja, kajti z obliko avtomobila so zadeli v sredino tarče. Že petvratni clio je pokazal, da znajo in vedo, kako oblikovati avtomobil, s karavanskim cliom pa so prekosili sami sebe. Na 4,27 metra dolžine jim je uspelo zapakirati toliko čustev, razigranosti, sodobne dinamike in še bi lahko naštevali, da ta avtomobil ne more nikogar pustiti hladnega. Če je bil prejšnji grandtour nekakšen posiljeni grdi raček, je novinec kot z drugega planeta. Pri tem so medosno razdaljo pustili enako kot pri petvratni različici, s čimer je seveda previs prek koles nekoliko daljši. Novi grandtour bo pri nas na voljo z dvema bencinskima motorjema s 54 kilovati oziroma 75 konji (1,2) in 66 kW oziroma 90 KM (0,9 turbo) ter dvema dizelskima dCi z enakima močema.

Če vam le dizajn in vsakodnevna uporabnost nista dovolj veliki nagradi, morate pristopiti k drugemu bobnu in seči vanj. Ven boste potegnili nekaj, kar vas bo tudi znalo navdušiti. Če vam povemo le nekaj osnovnih podatkov, boste hitro uganili: renault sport, 200 konjičev, menjalnik z dvojno sklopko. Bo dovolj? Srce novega športnika je seveda nov 1,6-litrski bencinski motor, ki so mu s pomočjo turbopolnilnika pomagali do 147 kilovatov (200 KM); razvili so ga pri renaultu sportu, kjer se na »nagradne« motorje takšnih ali drugačnih športnih značilnosti zelo dobro spoznajo. Zaradi svojih značilnosti in seveda zmogljivosti, saj voznik tudi s pomočjo menjalnika z dvojno sklopko lahko iz motorja izvabi vse, kar ta premore, je novi clio RS vrh ponudbe v tem trenutku. Poleg izzivalnih barv je seveda tudi v notranjosti novega športnika vse prilagojeno osebnim željam kupcev, ki jih pri Renaultu označujejo kot »poznavalce«.

Ti se bodo navduševali nad več kot očitnimi zmogljivostmi avtomobila, katerega prednost naj bi bila tudi vsakodnevna uporabnost, saj do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,7 sekunde in dosega največjo hitrost 230 kilometrov na uro. Svoje potem naredi še elektronski diferencial in seveda posebej za ta model prilagojeno podvozje, ki bo na voljo v dveh različnih nastavitvah, s serijskim sport ali s cup za doplačilo. Pri slednjem je podvozje spuščeno za 3 milimetre, je za 15 odstotkov bolj togo, volanski mehanizem pa je bolj neposreden. Tudi pri nastavitvah motorja, menjalnika in drugih elektronskih dodatkov bo voznik lahko izbiral med tremi različnimi nastavitvami, iz sveta formule 1 pa so prenesli tudi sistem za pomoč pri speljevanju, ki je bil nekoč v modi ravno v formuli 1.

V Sloveniji se bo prodaja clia grandtour začela v drugi polovici marca, clia RS pa aprila. Pri cenah, ki še niso določene, naj bi veljalo, da bo grandtour za okoli 700 evrov dražji od običajnega clia z enakim motorjem in enako opremo. Clio grandtour tretje generacije naj bi obsegal 16 odstotkov vse prodaje clia v Sloveniji v letu 2013.