Da bi ga Applovi »verniki« končno pustili pri miru, se je odločil preimenovati prodajalno, je potožil angleški televiziji BBC. Kalvarija se je začela leta 2009, ko so v bližnjem Norwichu odprli uradno Applovo trgovino. Ko so stranke v imeniku iskale »Apple Shop«, so najprej naletele na Fisherjevo telefonsko številko. Sprva so ga pritožbe zaradi pokvarjenih elektronskih tablic še zabavale in je klicateljem predlagal, naj raje obiščejo njegovo trgovino in pri njem kupijo kaj jabolčnika, s katerim lahko »odženejo svoje skrbi«.

Zdaj pa mu ni več do smeha. Trgovec je sklenil, da bo za veliko noč svoj »Apple Shop« preimenoval v »The Norfolk Cider Shop«. Spremembo imena bo nekdanji baletni plesalec, ki je več let živel v Nemčiji, izvedel prostovoljno, saj ga v to ni prisililo podjetje s sedežem v kalifornijskem mestu Cupertino. Fischer bi pač rad imel svoj mir, poroča Spiegel Online.

Nekateri drugi niso imeli te sreče, še navaja ugledna nemška medijska hiša. Lastnica kavarne Apfelkind v bivšem zahodnonemškem glavnem mestu Bonn se že več let tožari s Kalifornijci, ker naj bi bil njen logotip preveč podoben njihovemu nagrizenemu jabolku. Zaradi podobnih razlogov je Apple tožil tudi kitajsko živilsko podjetje Fangguo in neko kanadsko šolo. V Mehiki pa je Apple neuspešno tožil tamkajšnje telekomunikacijsko podjetje, ki je nekatere svoje storitve poimenovalo ifone.