Novosti je na fiesti kar nekaj, tako na zunanjosti kot predvsem v notranjosti in pod pločevino. Tako ima nova fiesta povsem spremenjen sprednji del z veliko trapezoidno masko, nova sta sprednja žarometa z dnevnimi lučmi, motorni pokrov, dodali so ji nove barve karoserije in tudi nova platišča. Na zadnjem delu so nove luči. V notranjosti so malce spremenili ergonomijo, največjo pozornost pa so, tako pri Fordu, namenili še izboljšanju kakovosti izdelave in montaže. Kot »večjo« novost navajajo tudi sredinski zaslon s predalom za odlaganje drobnarij, medtem ko so njene mere ostale skorajda enake: v dolžino tako meri 2,97 metra, prtljažnik pa pogoltne za 290 litrov prtljage.

Kako zelo globalna je fiesta, govori tudi nekaj drugih podatkov: izdelujejo jo na štirih celinah, natančneje v Evropi, Mehiki, Braziliji, na Kitajskem in v Indiji, prodajajo pa na 80 trgih po vsem svetu. Seveda se med seboj fieste bolj ali manj razlikujejo, v Evropi pa še vedno predstavlja enega najbolj ostrih tekmecev v svojem segmentu. In ta tekmec bo zdaj še bolj neizprosen. V novi fiesti so namreč zdaj predstavili kar nekaj novih elektronskih pomagal vozniku, med drugim ima zdaj ESP serijsko, sistem active stop pa pri hitrostih do 15 kilometrov na uro prepreči trk, do 30 kilometrov na uro pa vsaj zavre in omili trčenje od zadaj. Ker je sistem na voljo tudi v drugih sistemih, ne preseneča podatek, da se je zanj do zdaj odločilo že 70.000 Fordovih kupcev.

Ena od novosti je tudi sistem MyKey, pri katerem lahko starši z »glavnim« ključem vnaprej določijo nekatere parametre na avtomobilu, na primer omejijo največjo hitrost vožnje, zmanjšajo največjo glasnost radia oziroma glasbe v vozilu, če voznik ali sovoznik nista pripeta z varnostnim pasom, pa lahko nastavijo zvočni sistem tako, da povsem utihne. Vsi ti ukrepi so v prvi vrsti namenjeni varnejši vožnji mladih voznikov, kajti fiesta je lahko vozilo za mlade, a tudi nekoliko starejše.

Med motorji pri Fordu največ stavijo na nov litrski motor serije ecoboost, ki je na voljo s 100 ali 125 konji moči oziroma 74 ali 92 kW, litrski motor pa je na voljo tudi brez turbine (80 KM/59 kW). Bencinski motorji so še 1,25-litrski (82 KM/60 kW), 1,4-litrski (96 KM/71 kW) in 1,6-litrski (105 KM/77kW). Dizelska motorja sta dva, in sicer 1,5-litrski s 75 KM (55 kW) in 1,6-litrski s 95 KM (70 kW). In še cene: osnovni model z 1,25-litrskim motorjem stane 9920 evrov, na voljo pa je fiesta s petimi paketi opreme ter seveda s tri- ali petvratno karoserijo.

več fotografij na www.dnevnik.si