Oba lika, ki ju je poustvaril, sta pevsko in igralsko izjemno zahtevna, sploh Lorenzo, ki velja verjetno za najtežjo baritonsko vlogo nasploh v svetovni operni literaturi. To mu je uspelo z izjemno občutljivostjo in psihološko poglobljenostjo, enako prepričljiv je bil tako pri podajanju dramatičnih kot liričnih delov. Kritik Gregor Pompe je po izvedbi januarja lani zapisal, da je bil Vidic v pevskem odnosu razpet med popolnoma navdušujočo profesionalnostjo in nekakšno estetsko distanco – zvesto idealnostjo, s katero se je lotil Lorenza.
V obrazložitvi nagrade pa omenjajo še dovršeno dikcijo, ki ni bila nikoli žrtev podajanja sicer izredno zahtevnega melodičnega toka Kogojeve glasbe.
V vlogi Grudna v Golobovi operi pa je uspel izrisati popolnoma drugačen, a glasbeno nič manj zanimiv lik. Nekoliko enoznačno vlogo negativnega junaka je poživil s pestrimi zvočnimi barvami in prepričljivo igralsko radoživostjo, so zapisali k nagradi. Vidic se umetniško udejstvuje tudi zunaj opernih odrov, zadnja leta je umetniški vodja Slovenskega okteta, kjer sicer poje že sedemnajst let.
Kot zborist je med drugim prepeval v prvi zasedbi Slovenskega komornega zbora, s komornim zborom Ave pa je že leta 1994 prejel nagrado Prešernovega sklada. im