Ker pri prvem obrambnem ministru in vodji poti mladih komunistov v Jajce ter piscu dela Obrambnosamozaščitne funkcije v načrtih družbenega razvoja republike se vse konča pri imenih in priimkih. Zato ima vlada po nepreverjenih informacijah virov, ki so blizu dupleškim novicam, v predalu že načrt, ki ga je ročno pripravil kar sam premier. Ukinitev KPK – Klemenčič-Praprotnikove komisije – ne pride v poštev, ker bi bilo to kljub vsemu preveč prozorno politično delovanje. Zato pripravljeni dokumenti predvidevajo reformulacijo vloge komisije. Že v preambuli zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o integriteti in preprečevanju korupcije bo pisalo, da Komisije ne more voditi nekdo, ki:

a. je bil v preteklosti novinar, državni sekretar ali strokovnjak s področja boja proti korupciji;

b. ne sprejema statuta SDS kot edinega zveličavnega teksta;

c. ne sprejema aksioma, da je levica vedno v ofenzivi proti desnici s pomočjo stricev na branikih tranzicije.

Prav tako bo pisalo, da je lahko član komisije le nekdo, ki:

a. neizpodbitno priznava obstoj oseb, imunih na korupcijska dejanja;

b. priznava, da je oseba iz točke a le ena, in to je Janez Janša.

Komisija bo po noveli zakona ostala tudi brez dela nalog in pooblastil, kar je v bistvu prispevek te vlade k zmanjšanju administrativnih ovir in za tanjšanje države. Ker Komisija ne bo več pregledovala premoženjskega stanja članov vlade in ne bo več sprejemala prijav lobističnih stikov s predstavniki vlade in ji bo potemtakem ostalo le še nadziranje županov – a v skladu s preambulo le tistih, ki pripadajo politični opciji v konstantni ofenzivi – se lahko njena tričlanskost zmanjša na enočlanskost. Komisija, ki bo v bistvu le še komisar ali komisarka, v skladu z novelo zakona ne bo več pisala poročil in načelnih mnenj, pač pa bo na svoji strani na facebooku in prek profila na twitterju – navsezadnje gre za edina verodostojna medija – objavljala anonimke in predloge za medijski linč, potem pa na podlagi všečkov oblikovala poročilo za Janeza Janšo, najsi bo v funkciji predsednika vlade, države, državnega zbora, EU ali sveta.

In če Janez Janša izgubi na volitvah in se oblasti polasti tranzicijska levica? Preambula je jasna in vsak poskus spremembe pomembnih členov, še posebej tistega o sprejemanju statuta SDS kot edinega zveličavnega teksta, bo naletel na hitro ustavno pritožbo. Dokler pa bo člen veljal, bo komisija delovala nekako odtujena od časa in trenutnih razmer. Skoraj tako kot Zbor za republiko...