Podrobnosti o obnovi, ki bo trajala 20 mesecev, so razkrili na včerajšnji tiskovni konferenci v rimski mestni hiši. Konference sta se udeležila tudi modna oblikovalca hiše Fendi Karl Lagerfeld in Silvia Venturini Fendi, ki je pojasnila, da projekt združuje ljubezen do zgodovine Rima in potrebo po ohranjanju zgodovinskih spomenikov.

Italijanske modne hiše rešujejo kulturno dediščino večnega mesta

Italijanska modna podjetja so priskočila na pomoč kronično finančno podhranjenemu italijanskemu skladu za ohranjanje kulturne dediščine. Ustanovitelj modnega podjetja Tod's, ki oblikuje čevlje, bo tako plačal 25 milijonov evrov za restavracijo rimskega Koloseja. Župan Rima Gianni Alemanno upa, da bosta ti dve radodarni donaciji samo začetek. »Brez tovrstnih iniciativ ne bomo mogli rešiti kulturne dediščine naše države,« je še dodal Alemanno. Fendi bo poleg fontane Trevi doniral tudi 320.000 evrov za obnovo fontane Quattro Fiumi.

Restavracija fontane Trevi bo zaključena do leta 2015, potekala pa bo v več fazah. Fontana ne bo nikoli popolnoma zaprta za turiste, del, ki ga bodo v tistem trenutku restavrirali, pa bodo zakrili z njegovo fotografijo in tako začasno nadomestili »manjkajoči del«. Kot je še poudaril župan Alemanno, bodo v čast Fendiju, ki bo projekt sponzoriral, v bližini fontane namestili majhno kovinsko ploščico z imenom donatorja. Silvia Venturini Fendi je izjavila, da se želi modno podjetje, ki ga je njena družina v Rimu ustanovila leta 1925, na tak način pokloniti mestu. Silvia je sicer skupaj s sestrami pred časom izdala knjigo o rimskih fontanah.