Zato so novega aurisa na pot pospremili s korenitimi spremembami, saj je dosedanja »razumna logika« očitno naletela na dokaj gluha ušesa kupcev, ki vseeno iščejo še nekaj več čustev in všečnega dizajna. Novi auris je tako za pet centimetrov daljši kot predhodnik, zdaj meri v dolžino 4,26 metra, z 1,46 metra višine pa je dobrih 5 centimetrov nižji. Prtljažnik je zaradi večjih dimenzij tudi nekaj prostornejši, 30 odstotkov dodatnih litrov pomeni 360 prtljažnih litrov, kar je več kot dovolj za vsakodnevno uporabo. A bolj kot znanje dimenzij bo kupcem v oči padla precej bolj »čustvena« oblika karoserije, filozofijo dolgočasne sive miške je namreč nadomestila veliko bolj očem prijetna in dinamična filozofija. Ki sicer ne izstopa s kakšnimi radikalnimi potezami, a je nekaj, česar do sedaj pri aurisu nismo bili vajeni.

Všečen dizajn se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer je vse tako, kot mora biti, še bolj pa bo potencialnim kupcem všeč tisto, kar se skriva v drobovju novega aurisa. Tehnologijo so pri Toyoti že od nekdaj pisali z veliko začetnico in tudi pri novincu je tako. Poleg vseh klasičnih dodatkov in motorjev je na voljo seveda tudi hibridna različica, brez katere danes toyota ni več toyota. Med bencinskimi motorji sta tako na voljo dva, 1,33-litrski s 73 kilovati (99 KM) in 1,6-litrski s 97 kW (132 KM), dizelska sta dva, 1,4- in 2-litrski (s 66 kW oziroma 90 KM in z 91 kW oziroma 124 KM), hibridna pogonska enota pa je sestavljena iz 1,8-litrskega bencinskega motorja s 73 kW (99 KM) in elektromotorja s 60 kW (82 KM).

Značilnost novega aurisa je tudi manjša teža vozila, različica s klasičnim motorjem je lažja do 40, hibridna pa kar do 70 kilogramov. Začetek prodaje pri nas bo v začetku februarja, vozila pa so že pri trgovcih. Cilj Toyote je v letošnjem letu prodati 350 aurisov, ki se bodo za pozornost kupcev potegovali v segmentu, v katerem je gneča zelo velika in so tudi cene več kot ugodne. Zato tudi pri Toyoti ne morejo mimo »promocijskih« in »transakcijskih« cen, pa naj to pomeni kar koli že. Tako se cene za novi auris začenjajo pri 13.500 evrih (1,33 terra), najdražji pa je hibridni auris sol z 21.350 evri. Glede na to, kar smo lahko videli do sedaj, lahko ugotovimo, da gre poliranje družinske zlatnine Toyoti za zdaj dobro od rok. A zadnjo besedo imajo vedno kupci.

več fotografij na www.dnevnik.si