V letošnji zimi ste postali zelo potrpežljivi. Iz tira vas niso vrgli štirje neuspehi decembra v Sočiju in Engelbergu, niti ničla v Zakopanah.

Zaradi sodelovanja s psihologom sem se dobro pripravil na takšne dogodke. Imam veliko izkušenj iz dveh sezon, ko se mi po neuspehih ni uspelo pobrati. Očitno je čas za spremembo, da po skoku na hrbtišče naslednji dan skočim v dolino.

Odhajate na tekmi svetovnega pokala v poletih v Vikersund, kjer ste lani postali svetovni prvak.

Sanjski razplet na letalnici, ki je tehnično izjemno zahtevna. Veselim se poletov, a obenem ne vem, kaj se bo zgodilo, ker bom prvič letel v kombinezonu, ki je zaradi novih pravil ožji. Prepustil se bom toku dogodkov v upanju, da bom ušel tekmecem.

Imate dva mala kristalna globusa za polete in naslov svetovnega prvaka. Ali to pomeni večji pritisk?

Ne. Na zaletni klopi sedim sam. Vse je odvisno o mene, če si bom oprtal nahrbtnik pričakovanj ali ga bom pustil pod letalnico. Vedno je prvi dan na letalnici prisoten strah, treba se je spoprijateljiti z letalnico, drugi dan se bom osredotočil na tehniko svojega poleta. Cilj je tretji mali kristalni globus za polete.

Ali je strah enak na vrhu letalnice v Vikersundu in Planici?

Skakalnica v Vikersundu že vizualno ni tako strašna kot v Planici. V Planici je že okolica drugačna, ko priletiš z mize, letiš trikrat do štirikrat višje kot na Norveškem. Ne skrivam, da me je pred poleti strah. V prvi polet grem previdno, da spoznam stvari. Če bi bilo ob mojem padcu v Planici pred desetletjem malo bolj mrzlo in bi bilo doskočišče bolj trdo, morda danes ne bi sedel tukaj.

Kaj ožji kombinezoni pomenijo za polete?

Če bo pihal vzgonski veter, ne bo velikih razlik glede na lansko sezono. Če piha veter v hrbet, se povečajo hitrosti in vse skupaj lahko postane že nevarno. Ni dvoma, da večja kot bo hitrost, ko bomo leteli po zraku, večji bo upor na smuči. Ne dvomim o večji atraktivnosti tekem s padci, če ne prej pa v Harrachovu. Hitro lahko narediš salto.

V Planici boste danes na treningu preizkusili nov kombinezon.

Skrojen je po mojih željah. Kaj je novega, ne bom razlagal, ker sem vložil svoje znanje. Zamenjal sem barvo, kajti tkanina se glede na barvo v zraku obnaša drugače.

Je možno v Vikersundu leteti dlje od svetovnega rekorda 246,5 metra ali slovenskega 244 metrov?

Ne vem. Pogoj za rekord je ugodno vreme z vzgonskim vetrom, pogum vodstva tekmovanja z visokim naletom in sam moraš narediti super skok.