Iz Wokinga so danes sporočili, da se bo nov McLarnov dirkalnik fotografom in širnemu občinstvu prvič predstavil 31. januarja, torej le dan pred predstavitvijo novega Ferrarija in tri dni pred predstavitvijo dirkalnika Red Bulla. Britanci se hvalijo, da so tako že dobili prvo dirko nove sezone.

Predstavitvi Mclarnovega dirkalnika, ki ga bosta v novi sezoni vozila Jenson Button in Sergio Perez, bosta na prvi februarski dan sledili predstavitvi dirkalnikov Ferrarija in Force Indie, 2. februarja pa se bo predstavil novi Sauber. Red Bull bo svoje orožje, s katerim bo lovil četrti zaporedni konstruktorski naslov, predstavil 3. februarja, dan za njim pa bo svojega novega jeklenega konjička iz moštva Mercedesa pokazal še Lewis Hamilton.

Zimska testiranja se bodo začela kmalu po predstavitvah, saj se bodo dirkači v Jerezu prvič podali na stezo že 5. februarja, uvodna testiranja pa bodo trajala štiri dni. Drugo (19. do 22. 2.) in tretje testiranje (28. 2. do 3. 3.) bosta v Barceloni, prva dirka nove sezone pa bo 17. marca v Melbournu.

Alonso si želi manj dirk

Nad natrpanim koledarjem pa je v zadnjih dneh potožil Ferrarijev zvezdnik Fernando Alonso. »Zadnja dirka lanske sezone je bila na sporedu konec novembra, nato pa sem se moral skoraj do Božiča udeleževati raznih promocijskih dogodkov. Šele povsem ob koncu koledarskega leta dobimo dirkači nekaj dni za oddih, sam pa bom do prve dirke v Avstraliji poskušal najti še nekaj prostih dni, da si napolnim baterije. 20 dirk na leto je zelo veliko in ni lahko skozi celotno sezono zadržati maksimalnega nivoja svojih zmogljivosti, fizičnih in psihičnih. Morda bi bilo bolje, če bi bila v koledarju kakšna dirka manj, a kakšno testiranje več,« meni Španec, ki je v lanski sezoni do zadnje dirke bil boj za naslov svetovnega prvaka, a na koncu moral priznati premoč Sebastianu Vettlu.