Ta črnohumorni in rahlo znanstvenofantastični okvir, znotraj katerega potekata življenje družine in njena marketinška obdelava kupcev, ki se, če je bil prodani izdelek dober, kajpak nikoli več ne vrnejo, je postavljen v neki futurističen čas, v katerem je okoljska kataklizma odplaknila že pol kopnega na Zemlji in kjer je smrt pridobila status običajne potrošne robe. Edina motnja znotraj tega vdanega mrkega korakanja proti nesrečnemu koncu je najmlajši otrok družine, Alan, ki se je, na nesrečo družine, rodil z »okvaro« – z neuničljivim optimizmom. Četudi starši naredijo prav vse, da bi ga spreobrnili v mračnjaka ali vsaj v spodobnega anoreksika, kakršen je starejši sin, od tega, da mora obvezno gledati večerne novice, do vojaškega drila, njegov vpliv počasi in zanesljivo spodjeda zapovedano vsenavzočo črnogledost in neustavljivo vrača smisel in veselje do življenja.
Prav ta pravljična shematičnost boja med dobrim in zlim pa kmalu postane šibka točka knjige, ki se začne izčrpavati v nizanjih samomorilnih peripetij in v predvidljivosti razpleta, kjer bo dobro znova zmagalo. Pasti patetičnosti, ki jo bo tak razplet prinesel, se očitno zaveda tudi avtor, zato nam sicer pripravi končni obrat, ki pa žal ne reši zadeve, saj Kravaševim v nasprotju z Addamsovimi manjka doslednosti in notranje utemeljenosti, zato je obrat neprepričljiv.
Izidu tega dela je, kot pojasnjuje prevajalka, botrovala prevajalska delavnica in (dober) prevod je delo kar enajstih prevajalk, a morda gre obžalovati, da se je Teulé v slovenščini prvič predstavil prav s to knjigo in ne morda z veliko boljšim delom Mangez le si vous voulez (Požrite ga, če hočete).