Za sodelovanje v Zlati niti 2012 se je odločil tudi Visionect, ki je v Dnevnikovem izboru najboljših zaposlovalcev sodeloval že v Zlati niti 2010. Od tedaj se je število zaposlenih podvojilo. To je zanje dodatna motivacija za sodelovanje – da iz analize ankete vidijo, kako organska rast neposredno vpliva tudi na kulturo podjetja, je pojasnil Luka Birsa, tehnični direktor Visionecta.

»Že v majhnem startup podjetju predstavlja Zlata Nit pomemben dodaten uvid v mnenje sodelavcev glede dela v podjetju. Vsi vemo, da mlada in hitro rastoča podjetja zaradi pritiskov trga in preobilice dela še prehitro pozabijo na delo s človeškimi viri. Zlata nit predstavlja dodaten vir informacij - v mladih podjetjih verjetno edini - in če je to držalo leta 2010 pri šestih sodelavcih, bo to še bolj držalo tudi v letošnjem letu, ko smo velikost ekipe več kot podvojili.

Koliko sodelavcev boste imeli po načrtih konec letošnjega leta in kakšen kandidat za zaposlitev vas prepriča?

V tem trenutku ima naša ekipa 17 sodelavcev z vseh področij razvoja in prodaje produkta. Pričakujemo, da bo do konca leta ekipa precej večja. Iščemo predvsem mlade s čimbolj širokimi izkušnjami na področju, za katerega zaposlujemo. Moram prav posebej poudariti, da pri zaposlovanju za nas pretekle izkušnje ne pomenijo nujno preteklih zaposlitev v podjetjih. Za marsikaterega kandidata smo se odločili tudi na podlagi zagnanosti, ki je zelo dobro vidna iz samoinicativnih projektov, kot so na primer hobi projekti.

Ali težko najdete ustrezne ljudi za dopolnjevanje vaše ekipe in kakšen kader najbolj potrebujete?

Da. V Sloveniji je trenutno na voljo zelo malo dobro izobraženega tehnološkega kadra, ki bi bil brez službe. Opažamo za Slovenijo zelo pozitiven trend, da se vedno več mladih in sposobnih odloča za ustanovitve lastnih podjetji, kar pa na našo žalost pomeni manj primernega kadra za nas. V tem trenutku iščemo tri nove sodelavce s področja tehnologije in eno osebno za pospeševanje prodaje v Sloveniji.

S področja tehnologije iščemo sistemskega administratorja, ki bo skrbel za nadzor delovanja naših rešitev, sistemskega programerja, ki bo sodeloval pri razvoju naše strežniške platforme in razvijalca strojne programske opreme – »Firmware«, ki bo sodeloval pri razvoju našega dlančnika Visionect vTablet. Za pospeševanje prodaje iščemo terenskega prodajnika, ki ima izkušnje na področju prodaje tehnologije v Horca panogi, ki med drugim zajema hotele, restavracije, kavarne, pizzerije.... Več informacij je na naši spletni strani.

Mnogi opozarjajo na izjemno pasivnost mladih. Ali tudi vi opažate podobno?

Pri nas se premalo mladih zaveda, kakšne potenciale imajo, še bolj žalostno pa je, da se marsikdo ne loti razvoja svojih potencialov s hobi ali odprtokodnimi projekti. Za zaposlovalca vsako dodatno znanje ali izkušnja nekaj šteje, saj formalna izobrazba tega ne da. Za povrh nam manjka ameriškega ponosa nad svojimi preteklimi dosežki – mislim, da se kot narod skromnih ljudi zelo radi predstavimo v slabši luči, kot bi se lahko. V dosedanjih razgovorih smo imeli cel nabor kandidatov, ki sem jih le s težavo pripravil do tega, da so se pohvalili s kakšnim projektom ali dosežkom. Je pa potrebno poudariti, da se mladi spreminjajo in njihova mentaliteta jeveliko manj pasivna, po mojem mnenju ravno zaradi globalne izmenjave mnenj, ki so jo prinesli blogi, forumi, Twitter in Facebook. Mladi se zgledujejo po tujcih in prenašajo dobre prakse v Slovenijo.

Na kakšen način skušate ohranjati sodelavce čim bolj motivirane?

Smo relativno mlado in hitro rastoče podjetje, kar pomeni, da imajo sodelavci na dnevni ravni ogromno izzivov – iz njihovega besednjaka izbrišemo besedno zvezo »monotono delo«. Poleg tega damo izjemno veliko na njihovo samoiniacitivnost in samostojnost, saj odgovorni z največjim veseljem prisluhnemo idejam. Marsikatera odlična rešitev je v podjetju nastala kot ideja posameznika, ki smo jo zgolj usmerili v pravo smer. Seveda se poslužujemo tudi klasičnih prijemov, kot je skrb za dobro delovno okolje in dostop do vseh potrebnih orodij oziroma tehnologij, kot tudi gradnja skupinskega duha prek skupnih druženj tudi izven pisarne. Zelo dobro se zavedamo, da so naši zaposleni ključ do uspeha.