1. Nikoli ne spreglejte toplega pozdrava osebja restavracije, ne mahajte s prsti in rokami, ne zahtevajte takoj določene mize, ne omenjajte rezervacije in podobno.
2. Ustvarite človeški odnos z osebjem, dajte mu vedeti, da cenite njegov trud, ki ga opravlja zato, da bi se vi kar najbolje počutili. Osornost in negativizem pustite doma, osebje je tukaj zato, da vaš obisk naredi kar najbolj prijeten in vesel.
3. Ne zahtevajte popolnosti in nezmotljivosti natakarjev ter kuharjev, svet je poln napak in vi tudi. Ne govorite »Ali veste, kdo sem jaz?« in ne izpostavljajte svoje pomembnosti, saj si osebje restavracije želi vašega zadovoljstva, ne glede na vaš osebni ali poslovni status.
4. Bodite razumevajoči, postavite se v vlogo lastnika, natakarja, kadar ob istem času v restavracijo prispe več ljudi hkrati in zato niste tako hitro postreženi, kot ste si zamislili, ker POS-terminal ne deluje ali ker jim dostavljavec zelenjave ni dostavil vseh naročenih sestavin. Vsi smo samo ljudje.
5. Natakarje kličite vljudno, ne uporabljajte žvižgov, tleskanja s prsti ali vpitja, kot da bi klicali taksi na cesti. Uporabite raje njegovo/njeno ime z nagovorom gospod/gospa, če se vam je predstavil ali ga/jo že poznate, ali spoštljiv naziv njegove/njene funkcije v restavraciji.
6. Ne postavljajte se pred svojo izbranko ali družbo in ne poizkušajte »premagati« sommelierja restavracije v znanju, saj se od njega v prvi vrsti lahko predvsem veliko naučite.
7. Če vam kaj ni po godu, le povejte, kaj vas moti. Dobre restavracije si želijo ustreči, torej jim dajte to možnost. Vsekakor pri tem ostanite dostojanstveni, spoštljivi in prijazni.
8. Ne pokvarite večerje še preostalim gostom, če so vaši otroci neobvladljivi. Vzemite hrano domov in pustite, da drugi uživajo v svojem obroku v miru.
9. Telefon naj bo na minimalni glasnosti in telefonske pogovore izvajajte potihoma ali pogovor opravite zunaj.
10. Spoštujte pravila restavracije in osebja, saj so postavljena z razlogom; četudi se vam ne zdijo logična ali pomembna.
11. Napitnina naj bo odraz spoštovanja, naj ne bo majhna samo zato, ker se v to restavracijo ne nameravate več vrniti. Izkušnje so pokazale, da dobra napitnina prinese veliko boljšo postrežbo naslednjič, ko gost obišče restavracijo. Poizkusite.
12. Namenoma iščite odličnost in dobre lastnosti natakarjev ter jih pohvalite, tudi njihovim nadrejenim. Bodite tako vztrajni pri odpravljanju napak kot pri iskanju odličnosti. S tem boste ustvarili spoštljiv odnos do osebja ter oni do vas. Vsakdo si želi izboljšav, vi v strežbi, oni v postrežbi. abr