Z večanjem števila starostnikov je povsem logično, da jih je več tudi na cesti. Vozniški izpit je namreč za generacijo današnjih starostnikov skorajda povsem samoumeven, še generacija naših starih staršev v velikem številu primerov lastnega osebnega vozila niti ni imela. Izgovor »vozniški izpit sem dobil, še preden si se ti rodil« je danes precej slab in na trhlih nogah, kajti od takrat se je verjetno spremenilo že marsikaj. V sodobnem prometu so namreč starostniki pogosto enostavno preobremenjeni z vsem, kar se dogaja okoli njih, semaforji, vključevanje v promet, izsiljevanje, nestrpna vožnja drugih, navsezadnje samo upravljanje avtomobila z neštetimi dodatki, vse to v določenem trenutku pripelje človeka do točke, ko spozna, da je njegov čas za volanom minil. Saj ni čudno, razvoj gre na vseh področjih naprej s tako hitrostjo in tako velikimi koraki, da že tudi srednja generacija komaj dohaja mlajše pri raznih novostih na vseh področjih življenja.

Poleg vseh težav, ki pridejo same od sebe zaradi tega, ker nam je narava pač dala to, kar nam je dala, k temu veliko pripomoremo tudi sami z načinom življenja, bolezni in razmere v družbi pa vse to le še podžigajo. Biti star na cesti namreč danes v očeh mnogih predstavlja le še oviro, neke vrste grožnjo. Dobro, do določene mere imajo celo prav, po statističnih podatkih starejši vozniki niso več tako nenevarni, kot bi si mislili. Osemdeset let starosti je tista meja, kjer naj bi se zadeva začela bolj nadzorovati, a mnogi so tudi že pred tem letom vse prej kot varni vozniki. V starosti bolehajo ljudje za več boleznimi hkrati, vendar pa stopnje zdravja kakega človeka ne moremo ugotoviti z iskanjem in zapisovanjem patologije, pač pa iz človekovega počutja in vedenja. Na to pa vpliva poleg telesnih dejavnikov še kopica drugih.

V hitrosti in intenzivnosti staranja so velike razlike. In po statističnih podatkih so v letu 2010 največ težav starostnikom za volanom povzročali premik z vozilom, neupoštevanje pravil prednosti, nepravilna smer vožnje ali premajhna varnostna razdalja.

Kako torej uskladiti vse nevarnosti in zahteve, ki jih s seboj prinese starost za volanom, ter pravico vsakega posameznika do mobilnosti, vključenosti v družbo, aktivnosti tudi v poznih leti? To je vprašanje, ki zahteva veliko več kot le nekaj črk na papirju ali kakšen člen v zakonu. To so stvari, kjer se morata srečati dva svetova, eden, ki se mu izteka čas, in drugi, ki z vedno večjo hitrostjo in agresivnostjo požira vse pred seboj. Zatorej, ne smej in ne razburjaj se, tudi ti boš star. Če boš imel srečo.