Toyota je požela precej pozornosti s predelanim lexusom, ki vsebuje množico senzorjev in kamer, s katerimi vozilo spremlja dogajanje okoli sebe. Prototip tako med drugim vsebuje GPS napravo, barvne kamere z visoko ločljivostjo, radarski napravi na sprednji in zadnji strani vozila, giroskope in merilce pospeškov, s katerimi lahko zazna gibe v okolici, prepozna barvo luči na semaforju in izračuna smer vožnje.

Avtomobil naj bi že bil sposoben določene mere avtonomnosti pri vožnji, vendar pa je Toyota po poročanju francoske tiskovne agencije AFP nakazala, da je glavni cilj predvsem zagotavljanje varnosti in dodatnega udobja. Seveda pa bo preteklo še kar nekaj časa, preden bodo omenjeni elementi zaživeli tudi v praksi.

Letošnjega sejma se sicer udeležuje kar osem proizvajalcev avtomobilov in še več deset podjetji s povezanimi izdelki in storitvami.

"Elektronika je ključnega pomena za avtomobile. Današnji avtomobili so v bistvu računalniki na kolesih," pa je na Audijevi predstavitvi ponazoril direktor za raziskave in razvoj Wolfgang Durheimer.

Tudi Audi se bolj kot v samodejno vožnjo usmerja v varnost, vendar pa naj bi njihova nova tehnologija obljublja določeno stopnjo avtonomije, ko gre na primer za počasno vožnjo v koloni, ki je še posebej utrudljiva za voznike.

Avtonomna vozila bi lahko prišla v prodajo že v roku petih ali osmih let, menijo v Audiju, vendar pa opozarjajo na množico zakonskih in pravnih vprašanj.