Da bi bil pregled novosti, ki se obetajo v tem letu, kar najbolj pregleden, smo se tokrat odločili za razporeditev po znamkah. Ker pa je teh ogromno in je nekje pač treba potegniti črto, je bilo merilo vsaj 300 prodanih novih avtomobilov v Sloveniji v lanskem letu, kar je po podatkih Ardijeve spletne strani uspelo doseči 20 znamkam. Napovedi so sicer vedno nehvaležne, zato je povsem mogoče, da se bo predstavitev katere od napovedanih novosti zavlekla v leto 2014.

Renault: Novi clio bo dobil nova člana družine – karavansko različico z uporabnim 430-litrskim prtljažnikom in športnega RS, ki po novem ne bo več imel dvolitrskega, temveč 1,6-litrski turbobencinski motor, ki pa bo ohranil moč dobrih 200 konjev (150 kW). Na ceste naj bi zapeljala tudi električni avtomobil zoe in mali športni terenec captur, oblikovne spremembe pa se obetajo meganu in scenicu.

Volkswagen: Podoben recept kot Renault s cliom bo Volkswagen ubral z golfom. Sedma generacija bo tako dobila 4,6 metra dolgo karavansko različico (prtljažnik 530 litrov), športna GTI (bencinar z 220 KM/162 kW) in GTD (dizel s 184 KM/135kW), decembra pa še superšportnega R (310 konjev/228 kW), medtem ko bo protiutež predstavljala varčna različica bluemotion s porabo le 3,2 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov. Golfova sestrična jetta se bo predstavila kot hibrid, malček up! bo dobil električno različico in enako kot potniški dostavnik caddy tudi povišano različico cross, beetle pa bo na ceste zapeljal v različici zgoraj brez.

Peugeot: Francozi bodo po letu 1995 in izvedenki modela 205 pri različici 208 znova oživeli oznako GTi, ki se bo ponašala z 1,6-litrskim turbobencinarjem z 200 konji (147 kW), starem znancu iz modela RCZ. Ta bo medtem dobil močnejšo različico R z 260 konji (191 kW), veliko pa si Francozi obetajo tudi od malega športnega terenca 2008.

Opel: Malček adam bo na ceste zapeljal kmalu, kasneje letos pa tudi v različici z drsno streho, kot nekakšen »polkabriolet« v stilu fiata 500C. Povsem pravi kabriolet bo nov avtomobil cascada, ki bo narejen na osnovi astre. Proti koncu leta bo prenovo doživela insignia.

Citroën: Glavni adut bo nova generacija enoprostorca C4 picasso, o katerem za zdaj ni znano tako rekoč nič. Oblikovno prenovo bosta doživela C3 in manjši enoprostorec C3 picasso, že prihodnji mesec pa bo ponekod na ceste zapeljal DS3 cabrio, pri katerem se streha zloži v 16 sekundah, odpirati/zapirati pa jo je mogoče pri hitrostih vse do 120 kilometrov na uro.

Škoda: Octavia se bo predstavila v tretji generaciji, najprej kot petvratna kombilimuzina. Njen glavni adut je prostornost, prtljažnik bo s 590 litri največji v razredu. Na voljo bo s štirimi bencinskimi motorji TSI in štirimi dizelskimi TDI, s slednjim (1,6-litrski s z 81 kW/110 KM) tudi v različici greenline s porabo le 3,4 litra in izpusti CO2 89 g/km, medtem ko bo najmočnejši RS premogel 220 konjev. Konec leta bo na ceste zapeljal tudi karavanski rapid.

Kia: Po petvratni in karavanu bo v prvi četrtini leta na ceste zapeljala tudi trivratna kupejevska različica nove generacije cee'da, ki bo obdržala ime pro cee'd in bo na začetku na voljo s po dvema bencinskima in dizelskima motorjema z močmi med 90 in 135 konji (66 in 99 kilovati). Še pomembnejša novost bo nova generacija enoprostorca carens.

Ford: Nadaljevanje produktne ofenzive se bo začelo s prenovljeno fiesto (tudi kot ST s 180 KM/132 kW), sledili pa bodo še nova kuga, ki bo na začetku na voljo z 2-litrskim dizlom s 140 ali 163 KM (103 ali 120 kW) in 1,6-litrskim bencinskim ecoboost motorjem, novi mondeo v treh različicah (limuzina, petvratni, karavan), ecosport, ki bo eden od mnogih novincev v razredu malih športnih terencev, transit connect, tourneo custom, električni focus...

Hyundai: Trivratni i30 bo zagotovo najatraktivnejši družinski primerek, edina druga novost pa bi ob koncu leta utegnila biti nova generacija malčka i10, a za zdaj o njem še ni znano skoraj nič.

Chevrolet: Trax, bratski model opel mokke, je po mnenju mnogih videti še atraktivneje od sestre in bo zagotovo dodobra premešal štrene v razredu malih športnih terencev. Prenovljena sta malček spark in športni terenec captiva, češnja na smetani pa bo ob 60-letnici nova, že sedma generacija corvette, ki bo v osnovi zmogla 440 KM (323 kW), v zmogljivejši različici pa 700 KM (515 kW).

Fiat: Skoraj vse se bo vrtelo okoli številke 500 – robustnejša različica modela 500L bo 500L trekking (še vedno z dvokolesnim, a malce prilagojenim pogonom), 500X bo že pravi mali športni terenec, tudi s štirikolesnim pogonom, govori pa se tudi o večjem enoprostorcu 500 XL. Prenovo bo konec leta doživel tudi bravo.

Nissan: Glavna novost bo atraktivnejši novi note (dolžina 4,02 metra), že prej pa bo na voljo juke nismo z okroglimi 200 konji (147 kW) moči.

Audi: A3 s petimi vrati (sportback) bo slabih 1000 evrov dražji od trivratne različice, predstavila se bo tudi limuzinska različica, za zdaj najmočnejša različica S3 pa bo imela 300 konjev (220 kW). Močnih različic bo še nekaj: S Q5 bo imel 354 konjev (260 kW), RS 6 avant 560 konjev (412 kW), RS 5 cabrio 450 KM (331 kW), RS 7 sportback pa 560 konjev (412 kW). Proti koncu leta bo oblikovno prenovo doživela tudi največja limuzina A8.

BMW: Serija 3 bo po vzoru serije 5 dobila različico GT, ki bo nekaj posebnega in praktično brez konkurence, od limuzine pa naj bi bila dražja za okoli 4500 evrov. Prenovo bo doživela serija 5, obeta se nekaj modelov s paketom M, pa nova generacija športnega terenca X5, povsem nov avtomobil pa bo kupe serije 4. Izjemno pomemben bo tudi električni avtomobil i3, ki bo imel doseg 150 kilometrov.

Seat: Nova leon in toledo sta se že predstavila in bosta kmalu zapeljala tudi k nam. Ibiza bo medtem dobila močnejši izvedbo cupra, ki bo z 1,4-litrskim turbobencinarjem zmogla 180 konjev (132 kW).

Toyota: Novi auris bo dobil karavansko različico touring sports, ki bo na voljo tudi kot hibrid, verjetno najpomembnejša novost pa bo četrta generacija športnega terenca RAV4, ki naj bi bil na začetku na voljo z dvema dizelskima (2-litrski s 124 KM/91 kW in 2,2-litrski s 150 KM/110 kW) ter bencinskim motorjem s 150 KM (110 kW), pohvalil pa se bo lahko s prostorno notranjostjo in prtljažnikom (547 litrov). Oblikovno prenovo bo doživel enoprostorec verso.

Dacia: Kmalu naj bi tudi k nam prišel novi dokker, in sicer v dostavniški in potniški različici.

Mercedes: Ljubiteljem hitrosti bosta namenjena dva SLS AMG: prvi ima priponko black series in z 8-valjnim 6,2-litrskim bencinskim motorjem premore 631 KM (464 kW), pospešek do stotice 3,6 sekunde ter končno hitrost 315 kilometrov na uro, drugi pa je electric drive s 750 konji (551 kW), pospeškom 3,9 sekunde in ceno 416.500 evrov. Razred A bo dobil štirivratno izvedenko CLA, razred E bo doživel prenovo, povsem nov pa bo luksuzni razred S.

Mazda: Japonci bodo na ceste poslali novi generaciji dveh verjetno najpomembnejših modelov. Novo mazdo6 so že pokazali, novim oblikovnim smernicam pa bo sledila tudi mazda3, ki jo bo verjetno mogoče pričakovati proti koncu leta.

Honda: Edina prava novost utegne biti novi CR-Z.

Drugi: Novosti seveda še zdaleč ne bo manjkalo niti pri drugih znamkah in nemara se tudi z njihovo pomočjo utegne katera od znamk prebiti med 20 najbolj prodajanih v Sloveniji. Lani je bila najbližje temu Alfa Romeo, ki pa bo letos na trg verjetno poslala le malega športnika 4C. Mini bo na ceste poslal že predstavljenega pacemana, Volvo terenskega V40 country cross, Subaru nova imprezo in foresterja, glavna Porschejeva novost bo manjši športni terenec macan, Lexusova IS, Maserati bo predstavil dve limuzini, in sicer novega quatroporteja in manjšega ghiblija...