Električna energija požene motor povsem na lahko, brez hrupa in brez tresenja, zato se zdi, kot da avto lebdi v zraku. Kaj kmalu se oglasi tudi bencinski motor, ki vozilo malce strese, a uporabnika to ne moti. Vse preklope iz enega načina v drugega upravlja elektronika, zato se lastniku hibridnega yarisa ni treba bati, da bo »nova tehnologija« zanj preveč zapletena. Ravno nasprotno – vožnja je otročje lahka, tudi po zaslugi brezstopenjskega samodejnega menjalnika.

Vozilo poganja kombinacija bencinskega in elektromotorja. Njuna skupna moč znaša natanko 100 konjskih moči (75 kW), kar je povsem dovolj za ravninske ceste. Drugače je, ko se s toyoto yaris hibrid zapeljete v klanec, kjer so potrebni številni obrati pa tudi čas, da se avtomobil prebije do dovolj visoke hitrosti, ki omogoča nemoteno vožnjo. Ob takšnih naporih se posledično poveča tudi hrup motorja. Kljub drobnim težavam pa je treba poudariti, da na trgu ni tako majhnega vozila, kot je yaris, ki bi ponujal hibridni pogon.

Najhitreje se boste v toyotinem malčku peljali pri 165 kilometrih na uro. Tam nekje do 150 kilometrov na uro bo vožnja potekala brez pretresov, nad to mejo pa se bo rahlo povečevalo tresenje vozila. V teh trenutkih naraste tudi poraba, ki lahko ob agresivni vožnji preseže sedem litrov, pri umerjeni mestni uporabi pa se lahko približate celo tovarniški obljubi, ki znaša 3,1 litra bencinske porabe na sto kilometrov. Ob nakupu yarisa morate pač vedeti, da gre za vozilo, ki vam bo najbolj koristilo na krajše razdalje, ko boste bencinske črpalke obiskovali še manj pogosteje, kot če bi imeli dizel.

Yaris meri v dolžino 3,91 metra, v širino 1,7 metra, v višino pa 1,51 metra, kar nakazuje, da gre za lahko obvladljiv avtomobil, s katerim ne boste imeli težav pri iskanju parkirnega prostora. V nasprotju z majhnimi zunanjimi merami pa yaris ponuja obilo prostora v notranjosti. Tudi najbolj obilni vozniki boste imeli dovolj prostora za noge in roke, edina težava pri tem pa lahko nastane pri vstopu in izstopu iz avtomobila, saj je sedišče precej nizko, če si ga za svoje udobje nastavijo visokorasli uporabniki. V prtljažni prostor boste lahko spravili za 286 litrov blaga, poleg bogate serijske opreme v paketu sport pa smo imeli v testni različici še panoramsko streho (doplačilo 430 evrov) in sistem touch and go (doplačilo 450 evrov).

P. S.: Toyota yaris nas je zadovoljila, a le po materialni strani. Po tisti drugi, čustveni, nikakor. Boljše od Ane namreč ni nobene.