Mitsubishi poroča o možnosti okvare dela motorja, zaradi česar lahko začne olje puščati. Zadnji odpoklic pokriva osem modelov, proizvedenih med letoma 1996 in 2004. Odpoklic bo družbo stal okoli 7,5 milijarde jenov (67 milijonov evrov).

Z japonskega ministrstva za promet so danes sporočili, da se bodo sestali z vodilnimi v Mitsubishiju in nanje pritisnili zaradi počasnega reševanja težave. Zahtevali bodo tudi, da ravnanje podjetja ocenijo strokovnjaki.

V japonskem avtomobilskem proizvajalcu sicer pravijo, da so se za razširitev odpoklica odločili, ker ni povsem jasno, kateri avtomobili bi sploh potrebovali popravilo.

Mitsubishi se je za potezo odločil le dan zatem, ko je ameriški zvezni urad za varnost v cestnem prometu japonskemu proizvajalcu avtomobilov Toyota naložil najvišjo možno kazen v višini 17,4 milijona dolarjev, ker zveznim regulatorjem ni pravočasno poročal o tehničnih težavah avtomobilov in ker je zavlačeval z odpoklicem avtomobilov.