Novega outlanderja so časom in razmeram primerno poslali na dieto in je v primerjavi s predhodnikom »shujšal« za solidnih 75 kilogramov. Spremembe zunanje podobe pa niso bile namenjene samo lepotičenju, ampak tudi boljšemu rezanju zraka. Karoserijske mere se skoraj niso spremenile, športni terenec je s 4,65 metra le za centimeter krajši kot doslej, v notranjosti pa je lahko pet ali sedem sedežev, pri čemer se osnovna prostornina prtljažnika povečuje s skromnih 128 litrov na 913 litrov pri sedemsedežni postavitvi in s 477 na 1022 litrov pri petsedežni izvedbi. Sedeža v tretji vrsti se pogrezneta v prtljažno dno, druga vrsta se lahko vzdolžno pomika za 25 centimetrov. V potniški kabini je več kakovostnih materialov, potnike razveseljuje vrhunski radijski sistem, pri bolje opremljenih izvedbah motor zaganja pametni ključ, informacije o avtomobilu in njegovih sistemih pa se prikazujejo na osrednjem zaslonu na dotik.

Motorja sta samo dva, povsem novi 2-litrski bencinski štirivaljnik s 110 kilovati (150 KM), ki je vedno na voljo le s sprednjim pogonom, in že znani 2,2-litrski turbodizel z enako močjo, ki ga je mogoče kombinirati samo s štirikolesnim pogonom. Prav veliko možnosti za izbirčnost kupcev pravzaprav ni, kajti tisti, ki bi rad imel pet sedežev, si mora obvezno izbrati osnovni nivo opreme invite+, asistenčni sistemi, kot so prilagodljivi tempomat, sledenje voznega pasu in zavorni sistem za ublažitev naleta, pa so na voljo samo v najbolje založenem outlanderju s paketom opreme, ki ima oznako instyle, bencinski motor je le v kombinaciji z osnovno izvedbo in tako naprej.

Že kar v začetku bo outlander naprodaj s tremi tisočaki popusta, cena za bencinskega je 23.990 evrov, najcenejši dizelski je naprodaj za 27.990, najdražji pa za 40.490 evrov. Na slovenskem trgu so v minulih dveh generacijah prodali 865 outlanderjev, pri uvozniku AC Mobil pa upajo, da jim bo za novega v prihodnjem letu uspelo najti vsaj 80 kupcev.