CLS shooting brake je nekakšen karavanski kupe, ki poskuša vzbuditi pozornost pri tistih, ki bi radi imeli občutek, da so v športnem avtomobilu, hkrati pa imajo na voljo tudi dovolj prostora. Nasprotno od kupejevskega CLS novinec sprejme pet potnikov in spoštljivih 590 litrov prtljage, s podiranjem zadnje klopi pa se prtljažnik poveča na 1550 litrov. Odveč je pripominjati, da so v potniški kabini kakovostni materiali, ki skupaj s komunikacijskimi sistemi poskrbijo za prijetno vzdušje, k udobju pa pripomore tudi zračno vzmetena zadnja prema. Najšibkejši motor je 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik s 150 kilovati (204 konji), sledi mu 3-litrski šestvaljnik s 195 kilovati (265 KM), ki je na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Bencinski del motorne palete sestavljajo 3,5-litrski šestvaljnik z 225 kilovati (306 KM) ter 4,7-litrski osemvaljnik s 300 kilovati (408 KM) in 5,4-litrski osemvaljnik s huronskimi 410 kilovati (558 konji) v različici AMG. Slednja je tudi krepko najdražja, saj stane zasoljenih 157.800 evrov, kar je tudi posledica državne požrešnosti v obliki dodatnega davka na motorje z večjimi gibnimi prostorninami. Najcenejši CLS shooting brake je sicer naprodaj za 62.400 evrov.

Pri največjem hišnem terencu GL, ki je dobil manjše kozmetične spremembe na zunanjosti in v notranjosti, so inovacije predvsem tam, kjer se jih niti ne vidi. S »friziranjem« je 3-litrski turbodizelski šestvaljnik pridobil nekaj dodatne energije in ima zdaj večjo moč, ki znaša 190 kilovatov (258 konjev), hkrati pa so mu za dobro petino oklestili porabo plinskega olja. Enak recept je bil uporabljen tudi pri 4,7-litrskem osemvaljniku s 320 kilovati (435 KM), ki prav tako porabi skoraj petino manj bencina. Na novo so GL oborožili tudi s sistemom za zaznavanje ovir v nočnem času, prilagodljivim sistemom žarometov, asistenco za vožnjo v bočnem vetru in podobno. Tudi GL je v visokem cenovnem ozvezdju, saj najcenejši stane 86.400 evrov, preostali motorni različici pa sta bistveno dražji, zlasti AMG z bencinskim osemvaljnikom s 410 kilovati (558 KM), za katerega je treba odšteti kar 187.200 evrov.

V Autocommerceu, ki pri nas zastopa trikrako zvezdo, upajo, da se bo za CLS shootig brake prihodnje leto odločilo 20, za GL pa 15 kupcev; kajpak če se na slovenskem ozvezdju ne bodo pojavili novi črni oblaki.

Več fotografij na www.dnevnik.si