Konec sveta. Tako imenovano apokalipso nekateri verniki razumejo kot vesel trenutek, ko se bodo izpolnile prerokbe in bo na zemljo prišel Bog. Toda večina konec sveta vendarle povezuje z njegovim materialnim uničenjem. Tako se še dobro spomnimo leta 1999, ko so mnogi že odštevali dneve do vstopa v novo tisočletje in domnevnega konca sveta. O čem podobnem v mestecu na Bavarskem seveda niso razmišljali, saj so imeli pripravljene fanfare, da zaigrajo v čast novemu štirikolesniku, ki so mu napovedovali (morebitnemu koncu sveta navkljub) svetlo prihodnost. Niso se zmotili. Še več: audi A6 allroad quattro se predstavlja že v tretji generaciji.

Prestižni karavan, ki se ob pomoči stalnega štirikolesnega pogona brez sramu poda tudi na bolj zahteven teren, je sicer sopomenka za luksuz in sodobne tehnologije. Prostor in udobje z veliko začetnico sta zgolj posledica 4,94 metra dolžine, zato lastniku ne bo nerodno povabiti gosta na zadnjo klop, prtljažnik s 565 litri pa golta kovčke in drugo kramo še hitreje kot zgoraj podpisani gumijaste bombone. Prtljažna vrata so zajetna in se dvignejo visoko, zato je pomoč elektrike nujna, kot so spremembe na trgu dela. Ali je vredna slabega tisočaka, za kar bi si na primer lahko kupili televizor LCD s 117 centimetri diagonale zaslona, pa je seveda že druga zgodba.

Tudi sicer si pri Audiju zgodbo o luksuzu in sodobnih tehnologijah razlagajo po svoje: za 66 tisočakov ponujajo »le« osnove, napredni 3-litrski šestvaljni dizel z močjo 245 konjev, 7-stopenjski samodejni menjalnik, štirikolesni pogon in zračno vzmetenje, za vse drugo pa je treba dodatno seči v žep. In ker je dobrot za kar nekaj strani formata A4, bo potencialni kupec za jekleno pločevino na koncu odštel precej več, saj si allroada le stežka predstavljamo brez usnjenih in ogrevanih sedežev (doplačilo 3500 evrov), navigacije (4400), parkirnih senzorjev in kamere (1600) ter radarskega tempomata (1900). Kot bi bili premožni kupci nekakšne molzne krave...

Seveda vsakodnevno druženje odtehta odšteti denar. Od razpoloženja voznika pa je odvisno, ali bo na cesti hiter kot blisk (236 km/h maksimalne hitrosti, 6,6 sekunde do stotice) ali pa bo kilometre goltal udobno in sproščeno, pri čemer smo se morali dvakrat uščipniti, da smo verjeli, da se je povprečna poraba blizu dve toni težkega audija ustavila pri vsega 8,7 litra, kar je ob 75-litrski posodi za gorivo omogočalo 860 kilometrov dosega z enim polnjenjem.

P. S.: Razmišljanjem o koncu sveta ni videti konca, zgodil naj bi se 21. decembra, kot so napovedali že Maji. Audijevi razvojniki pa se znova samo smejijo...

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si