Nikoli ni dovolj dobro, da ne bi moglo biti še boljše. Pri avtomobilih velja tudi, da ni nikoli dovolj dobro, da te tekmeci ne bi mogli prehiteti. Zato so tudi pri Fordu sprejeli odločitev o posodobitvi fieste, avtomobila, ki so ga od daljnega leta 1976, ko je na ceste zapeljala prva generacija, prodali v 15 milijonih primerkov, s čimer se je Fordov malček uvrstil na prvo mesto med sebi podobnimi tekmeci in tudi v zadnjih letih kotiral v vrhove lestvic priljubljenosti.

Novosti pri osveženi fiesti (mere ostajajo enake, se pravi 3,95 metra v dolžino in 295-litrski prtljažnik) je več, kot jih razkriva prvi pogled, čeprav se dovolj očitno vidi, da je sprednji del v celoti preoblikovan. Stilisti so se namreč odločili, da so tipični kupci fieste postali zrelejši, čeprav so še vedno mladi, in temu prilagodili tudi videz. Zato je zdaj spredaj velika maska hladilnika z na novo oblikovanima žarometoma, zadaj so preoblikovali strešni stabilizator, v luči pa vdelali svetlobna telesa s svetlečimi diodami. Notranja osvežitev se odraža v novih materialih za sedeže, več živahnosti je tudi pri barvnih kombinacijah na armaturni plošči, kjer je glavna novost nov informacijski sistem.

Ker zgolj s kirurškimi posegi na zunanjosti in lepotičenjem notranjosti verjetno ne bi prepričali kupcev, so se pri Fordu odločili, da bodo ponudili še nekaj dodatnih sladkorčkov. Eden takšnih je tako imenovani MyKey, možnost, da lastnik vozila vsem drugim uporabnikom določi najvišjo možno hitrost, ki je lahko 140 ali 160 kilometrov na uro, nastavi, kdaj naj zagori opozorilna lučka za gorivo, ali določi glasnost radijskega sprejemnika. Poleg tega je fiesta lahko opremljena z varnostnim sistemom za preprečevanje naleta pri majhnih hitrostih in samodejnim klicem reševalcem prek mobilnega telefona ob prometnih nesrečah.

Paleta pogonskih strojev je po novem okrepljena z že znanim 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom, ki je na voljo s povečano močjo (92 kW/125 KM) in v šibkejši izvedbi (74 kW/100 KM). Oba se izkazujeta z energičnim delovanjem, nizko porabo in dobro zadušenimi izpusti ogljikovega dioksida, ki so pod »psihološko« mejo 100 gramov na prevoženi kilometer. Med sedmimi motorji sta tudi 1,5-litrski dizelski štirivaljnik (55 kW/75 KM), ki po obljubah porabi samo 3,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov, in močnejši 1,6-litrski s prisilnim polnjenjem (70 kW/95 KM). Pri večini motorjev je v prid varovanja okolja na voljo samodejno ugašanje pri mirovanju in ponovni zagon ob speljevanju. Nižjo porabo in zmanjšanje škodljivih izpustov so razvojniki dosegli tudi z nižjim količnikom zračnega upora.

Prenovljena fiesta (tako s tremi kot petimi vrati) bo na slovenske ceste zapeljala predvidoma februarja prihodnje leto, ni pa še znano, ali bodo prodajalci zanjo hoteli več denarja kot doslej. Trenutno se cene začno pri 12.390 evrih (in še 300 več za pet vrat), ponujajo pa tudi 2700 evrov popusta.