V času od osamosvojitve Slovenije se po njegovem mnenju medijski trg ni razvil v pravi smeri. ''Še vedno se ukvarjamo s temeljnimi vprašanji, ne pa z razvojem in s tem, kako se bodo mediji pozicionirali v prihodnosti,'' je dejal Stepišnik.

Eden izmed glavnih problemov slovenskega medijskega prostora je po njegovem mnenju odsotnost strateških medijskih lastnikov, ki bi razumeli posebno demokratično funkcijo medijev v družbi in bi se primarno ukvarjali z medijsko dejavnostjo. ''Takšnih lastnikov, posebej, ko govorimo o tiskanih medijih, skorajda ni,'' je pripomnil. Namesto s prihodnostjo se morajo novinarji danes pogosto ukvarjati s tem, kdo bo njihov lastnik in s podobnimi vprašanji.

''V takšnih razmerah je velikokrat težko delati,'' je dejal Stepišnik. Takšne redakcije so veliko bolj ranljive tako za politične interese kot za interese kapitala.

S predsednikom DNS smo govorili tudi o svetlih točkah v prihodnosti, o vlogi politike in o vzporednicah s tujino.

Prisluhnite kratkemu intervjuju.