Dvolitrski bencinski motor ecoboost ima 250 konjskih moči (184 kW), zaradi katerih avto prvih sto kilometrov na uro doseže v 6,5 sekunde, končna hitrost pa se ustavi pri 248 km/h. Različni sistemi za boljše krmiljenje omogočajo športno držo na cesti. Focus ST plava skozi ovinke kot Michael Phelps v olimpijskem bazenu, pri čemer imata veliko zaslug ročni šeststopenjski menjalnik, ki je prilagojen aktivnejšemu prestavljanju, ter manjši obračalni krog volana. V primerjavi z osnovno različico je focus ST nižji za centimeter, dirkaška zunanjost pa se prek sprednje enodelne maske zaključi z dvema sredinsko nameščenima izpušnima cevema v zadku. Brez dvoma malenkost, ki najbolj pritegne in dviguje prestiž. Atletska postava in mišice pa že pri vrhunskem športniku niso mehke na otip, kaj šele pri športnih avtomobilih. Dirkaške lastnosti vedno največji davek terjajo ravno glede udobnosti. Dokler se vozite po regionalni cesti, ni težav, drugače pa je v mestih. Vse se trese, vse boli, višek pa je vožnja čez ležeče policaje. Toda pri novemu focusu ST teh preglavic ni. Avtomobil je resda trši od serijske različice, a v zanemarljivi vrednosti. Focusa ST ima lahko doma vsak oče, pa se bodo zraven udobno počutili tudi drugi družinski člani, medtem ko bo za njihovo prtljago poskrbel 490-litrski prtljažnik.

V osnovni ceni 28.730 evrov za karavanski focus ST dobite široko paleto osnovne opreme. V pomoč vam bodo med drugim varnostni sistemi (ESP, ABS, TSC…), potovalni računalnik, tempomat, ogrevani sedeži, ST pa ima tudi športno oblikovan volan, prestavno ročico, stopalke ter posebno nadzorno ploščo z merilniki za prikaz tlaka, temperaturo motornega olja ter delovanje turbopolnilnika. Z zmerno vožnjo verjamemo, da se porabo lahko spusti blizu obljubljenim 7,2 litra na 100 kilometrov. Mi tega izziva nismo sprejeli, zato smo namerili 11,6 litra.

P. S.: Naša diagnoza razdvojene osebnosti focusa ST je, da ne potrebuje zdravljenja. Z njim ne boste le hitri in drzni, ampak tudi udobni.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si