Toda z adamom smo se kljub kazni srečali v (sedmih) nebesih, vsaj tako smo se počutili. Ženske so nas namreč cukale za rokav in s tistim ljubkim izrazom na obrazu rotile, naj jih zapeljemo en krog. Pa pri tem niso imele v mislih kakšnega hitrega seksa, kot ta en krog pogosto dojemamo moški, le z našim štirikolesnikom so se želele zapeljati. Oplov adam je pač avto, ki je trenutno in. Ženske o njem sanjajo, moškim za volanom je kot vstopnica v družbo (lepih) deklet.

Pa je bolj za moške ali za ženske? V marsičem je res (bolj) ženski. Z dolžino 3,7 metra se kot riba v vodi znajde v ozkih mestnih ulicah, voznici v pomoč je (za doplačilo) tudi samodejno parkiranje (le priznajte, da vam bočno ne gre najbolje od rok in nog), večbarvna kombinacija notranjosti (v našem primeru rumeno-črna-srebrna) omogoča, da so tudi z modnimi oblačili barvno usklajene, motorji (trije bencinski z močjo od 51 kW/70 KM do 74 kW/100 KM) pa se vsi po vrsti hvalijo z nizko porabo goriva (povprečje okoli petih litrov), tako da so obiski črpalk še redkejši od heteroseksualnega vrhunskega modnega kreatorja in možnost, da si lepotičke pri točenju goriva poškodujejo urejene dolge nohte, minimalna. Za nameček sta kozmetični ogledali pred prednjima sedeža osvetljeni, da si lahko popravijo ličilo, ko ni več popolno, volanski obroč pa je ogrevan, da ženske ročice ne bodo premražene, saj statistika veleva, da imajo v rokah vsaj tri stopinje Celzija nižjo temperaturo kot moški.

Na prvi pogled je adam vse prej kot nemški, skorajda staviti bi si upali, da je italijanski. Dizajniran je za čisto petico. Notranjost se sveti kot najmodernejša kuhinja, ob pogledu na modno kreirane sedeže pomislite, da bi kaj podobnega imeli v domači dnevni sobi, 64 lučk na stropu (doplačilo 380 evrov) pa je videti kot zvezdnato nebo in napeljuje k romantiki v dvoje. Do zadnje klopi se je z znanjem vsaj osnovnih gimnastičnih prvin treba skobacati (ni zadnjega para vrat), vtisi pa so naslednji: počutje zadaj je preveč utesnjeno, klavstrofobično. Zatorej na zadnjo klop posadite le malčka ali kakšno vrečko, saj klop še najbolje odigra vlogo nadomestnega prtljažnika. Zapisano dobi na svojem pomenu, ko razkrijemo zadek. Moško rečeno, ritka je preozka in premalo erotična, da bi nas navdušila. Teorija sporoča: vanjo gre skromnih 170 litrov prtljage. Dovolj za največ dva letalska kovčka. In nič več. Za večino vendarle dovolj, saj adam ni dolgoprogaš. Zato pa sistem za pritrditev kolesa flexfix (je del zadnjega odbijača) z nasmeškom vzamemo na znanje, saj nas krasi športna nrav. Težje sprejmemo dejstvo, da bomo morali po testnih vožnjah za nakup modnega dodatka počakati do februarja, visoka osnovna cena (v Nemčiji 11.500 evrov) glede na dolžinske centimetre pa nam ne dvigne pritiska.

P.S.: Adam nikoli več ne bo osamljen. Eve, ki si želijo njegove družbe, namreč že danes stojijo v vrsti…

več fotografij na www.dnevnik.si