Njegovo športno nrav smo izpostavili z razlogom, pa čeprav ima genski zapis naravnan na udobje z veliko začetnico. Pogonska agregata, bencinski 3,5-litrski šestvaljnik in elektromotor, namreč dosežeta skupno moč 345 konjičkov (254 kW) in lastniku zagotavljata prevlado na cesti. Pospešek pod šestimi sekundami in elektronsko omejena maksimalna hitrost na 250 km/h zgolj pojasnjujeta, kaj ta 1,91 tone težki štirikolesnik dejansko zmore. Toda moramo priznati, da nas je bolj kot s številkami navdušil z razvajanjem, ki je že skorajda na ravni kakšnega sprostitvenega centra. Ne verjamete?

V bolj udobnih sedežih namreč v letošnjem letu še nismo sedeli, pa smo bili nameščeni v vsaj petdesetih. Če vam domači fotelj iz dnevne sobe predstavlja vrh udobja, mu je fotelj v lexusu vsaj enakovreden, a tudi z dodano vrednostjo. Pod mehkim in dišečim usnjem je namreč nameščena naprava, ki sedež po potrebi segreva ali pa hladi. In o tem, da je električno nastavljiv v tako rekoč vse smeri, verjetno ni treba izgubljati besed. Hvalevredno je tudi, da se sedež, ko ugasnemo motor, samodejno pomakne nazaj in prav tako samodejno naprej, ko se vanj usedemo in pripravimo na vožnjo. Seveda je GS v prvi vrsti poslovna limuzina (za sprehajanje med meniji multimedije, ki se prikazujejo na ogromnem 12,3-palčnem barvnem zaslonu, je na voljo miška, a vam bo privajanje nanjo vzelo kar nekaj časa), v kateri pa poslovnež ne bo sedel na zadnjo klop. Kljub 4,85 metra dolžine namreč presenetljivo hitro zmanjka prostora za glavo. Pa tudi sicer bi bilo prav grešno odšteti skorajda 80 evrskih tisočakov in ne uživati v tem, kar ponuja. Toda, pozor! Konjički se prek brezstopenjskega samodejnega menjalnika, ki mu lahko ukazujemo tudi z ušesoma na volanu, prenašajo na zadnji kolesi, zato velja biti v slabših vremenskih razmerah in na bolj spolzki podlagi previden, elektromotor pa skrbi, da ob omembi bencinskega šestvaljnika zeleni ne padejo v nezavest in je povprečna poraba goriva ugodnih 8,4 litra. Je pa škoda, da posoda premore le 66 litrov in je zato doseg z enim polnjenjem slabih 800 kilometrov. 465-litrskemu prtljažniku (v primerjavi s predhodnikom pogoltne 61 odstotkov več tovora) pa lahko zamerimo ozko odprtino, kar pa je nadloga, ki pesti uporabnike večine limuzin.

P.S.: Tudi s stopalko za plin do konca ste lahko brez skrbi, GS namreč ne bo presegel niti enega Gs...

več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si