Predavatelji letošnjega PR teatra prihajajo z različnih področij, vsi pa bodo udeležencem iskreno razkrivali znanje določenega vidika odnosov z javnostmi. Matej Golob bo spregovoril o pomembnosti mreženja in šibkih povezav, Matej Kurent pa bo na podlagi lastnih izkušenj razložil, kako lahko splet pripomore h grajenju globalnega ugleda podjetja. Katja Mlakar in Domen Mavrič bosta govorila o ustvarjanju odmevnega Philips Fashion Weeka, Igor Arih pa bo razkril, kako ga pri poslu navdihuje glasba. S svojim znanjem bosta študente obogatili tudi Miša Novak, ki bo govorila o PR-u v turizmu ter Maja Rečnik, ki se bo posvetila komuniciranju družbene odgovornosti. Letos PR teater prvič gosti tudi tujega predavatelja, Jamesa Hampsona, ki bo spregovoril o pomembnosti zaupanja.

Na delavnicah se bodo udeleženci z Barico Blenkuš naučili, kako obvladati stres, z Nenadom Senićem pa kaj je poleg vsebine pri besedilu še pomembno. Soočena bodo mnenja o certifikaciji poklica piarovca z Darinko Pek Drapal, Matjažem Klipšteterjem ter moderatorjem Leonom Magdalencem, na okrogli mizi pa se bodo Igor Arih, Nina Gaspari, Igor Savič ter Petra Sovdat spraševali, ali je PR že mrtev.

»Upam si trditi, da je PR teater dobro sprejet ne samo med študenti, temveč tudi znotraj stroke. Preseči dve minuli odlični konferenci je vsekakor samosvoj izziv, vendar sem prepričana, da nam bo s kombinacijo zares izvrstnih in zanimivih predavateljev, privlačnih tem ter odlične organizacijske pripravljenosti to tudi uspelo. Letos prvič vpeljujemo koncept soočenja, ki bo konferenco še dodatno popestril, sicer pa ključna ideja PR teatra ostaja enaka – študentom želimo ponuditi dodatno znanje o odnosih z javnostmi, utemeljeno na praktičnih primerih ter jim tako omogočiti boljše poznavanje teorije in prakse odnosov z javnostmi. Kar pa seveda hkrati veča njihovo konkurenčno prednost pri iskanju zaposlitve,« je o projektu dejala vodja PR teatra Ana Pisar.

Prijave na konferenco so že odprte, kotizacija za študente znaša 10 evrov, za zaposlene pa 25 evrov. Več o dogodku na , prav tako pa lahko PR teater spremljate na Facebooku in Twitterju, kjer so objavljene aktualne informacije o dogodku.