Oblikovna prenova tiskanega Dnevnika je bila obljubljena že ob junijski vsebinski prenovi. Dobre štiri mesece pozneje dano besedo uresničujemo. Avtor dosedanje likovne podobe Dnevnika Ranko Novak je tik pred izzidom današnjega prenovljenega tiskanega Dnevnika z odobravanjem pospremil novo podobo časopisa: »Ker sem trdno prepričan, da mora forma slediti funkciji, se mi zdi, da je bila ukrojena po odlični vsebini. Vsaj pri Dnevniku gre na boljše, tudi forma.«
Kaj je novega v današnjem tiskanem Dnevniku, preberite TUKAJ.
Navdih za novo podobo tokratne grafične prenove je imel Samo Ačko, likovni urednik Dnevnika in avtor oblikovne prenove časopisa. Črpal ga je iz pestre oblikovne zgodovine časnika. »Oblikovno prenovljeni Dnevnik se zgleduje po dobrih rešitvah iz lastne zgodovine in nastavlja pot za digitalno prihodnost. Je svetlejši, prijaznejši za branje, hkrati pa v njem uvajamo pomagala, infografične elemente, ki bralcem omogočijo hitrejše prebiranje in prepoznavanje tem, ki jih zanimajo,« je povedal Ačko.

So spremembe velike? Morda le na prvi pogled... »Zdi se radikalno drugačen. A rednim bralcem bo domač, saj smo tokrat zgolj zamenjali 'srajčko'. Način organizacije strani, sosledje rubrik, in logika člankov ostajajo enaki. Bralec Dnevnika s to prenovo ne bo pogrešal nič, razen mogoče zelene barve. Ostalim pa bo časopis, upamo, prijaznejši za oči,« je še povedal Ačko.

Zaradi prehoda na novo celostno grafično podobo časopisa in s tem povezanimi spremembami vnosa časopisa na splet, utegne biti dostop do Dnevnik.si v prihodnjih dneh moten, prav tako nam bodo morda »tiskarski škrati« zagodli pri delovanju spletne strani. Prosimo za vaše potrpljenje. V najkrajšem času se bomo potrudili odpraviti pomanjkljivosti.
Medtem bomo že mislili na prihodnost. Začenja se temeljita prenova izdaj za mobilne naprave, tablične računalnike in telefone.
Doživite ta razburljiv čas z nami in ostanite naši zvesti bralci ne glede na uporabniški vmesnik, preko katerega dostopate do Dnevnikovih novic.
Preberite tudi prispevek Dejana Kovača: Kioski se barvajo črno, modro in rdeče.