Pri Hyundaiju si zaradi 2,56 milijona prodanih primerkov po vsem svetu nedvomno lahko zadovoljno manejo roke. Pri evropskih kupcih je pristalo 350.000 santa fejev, več let pa je bil korejec z južnoameriškim imenom med najbolje prodajanimi tudi na slovenskem trgu. Dovolj razlogov torej, da je tudi v tretji generaciji santa fe ohranil svoje ime, čeprav pri Hyundaiju zadnje čase za svoje modele uporabljajo predvsem številčne oznake. Novi santa fe, ki meri v dolžino 4,69 metra, je v primerjavi s predhodnikom bolj gibek, prostornejši, udobnejši in tehnično bolj izpopolnjen. Hyundaijevi oblikovalci so ga zasnovali v stilu tako imenovanega nevihtnega roba, ki ga spredaj zaznamuje široka kromirana maska, na boku pa tekoče linije, ki se končajo v kupejevsko prirezanem zadku.

Povsem nov je santa fe tudi znotraj, kjer je okolje podobno kot v drugih novejših Hyundaijevih modelih. To pomeni pregledne merilnike, lahko dostopna stikala, za doplačilo pa tudi velik informacijski zaslon za radijski sprejemnik, telefon, navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo. Prtljažni prostor je s 534 osnovnimi litri (57 litrov več v primerjavi s predhodnikom) spodobno velik, tudi udobja za potnike nikakor ne manjka. Času in modi primerno je santa fe lahko opremljen s kamero za vzvratno vožnjo, brezžično povezavo za telefon, možnostjo priključitve zunanjih podatkovnih enot in tako naprej. Za dodaten denar si je mogoče omisliti tudi elektrifikacijo nastavitve voznikovega sedeža, ogrevan volanski obroč, pametni ključ in tako naprej.

Pogonu športnega terenca so namenjeni trije motorji, osnovni 2,4-litrski bencinski s 128 kilovati (174 konjskimi močmi) pa je na voljo samo s sprednjim pogonom, a zanj po vsej verjetnosti ne bo prav velikega zanimanja. Osrednja pozornost bo zato namenjena obema turbodizelskima strojema. Manjši, 2-litrski s 110 kilovati (150 KM), in večji, 2,2-litrski s 145 kilovati (197 KM), sta na voljo s samodejnim štirikolesnim pogonom, čeprav santa fe redko zapelje v blato. Poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika je pri vseh motorjih na voljo tudi samodejni šeststopenjski menjalnik. Opremljenost vozila je razdeljena na pet različnih nivojev, zelo spodobno je santa fe z dodatki za varnost in udobje založen že pri drugem. Cene se začenjajo pri 27.990 evrih (bencinski) in 32.690 evrih (osnovni dizelski motor). O prodajnih količinah pri uvozniku Hyundai Avto Tradu ne govorijo na glas, za prihodnje leto pa je želja okoli 200 prodanih avtomobilov.

več fotografij na www.dnevnik.si