V prenesenem pomenu je Opel z mokko namreč zamesil prav okusen kruh (beri: avto), ki je poleg vsega član razreda, ki kot eden redkih uspešno kljubuje krizi. Mokka je ob tem novinec v zares pravem pomenu besede, saj je to prvi Oplov mali športni terenec. A naj vas priponka »mali« ne zavede preveč. Čeprav meri v dolžino 4,28 metra, ta avtomobil dejansko ponuja veliko tistega, s čimer se ponašajo na papirju precej večji avtomobili. Mokka se tako precej izkaže na področju prostornosti potniške kabine, saj smo imeli dovolj prostora tako na sprednjih kot zadnjih sedežih, tako za noge kot za glavo. Mali športni terenec zna torej biti udobno prevozno sredstvo za več ljudi, a njen glavni namen je vendarle zadovoljiti voznika (pa tudi sovoznika). In to opravi z odliko. Sedi se visoko in udobno, pravega položaja za volanom ni težko piskati, preglednost je dobra. Zmoti, vsaj na začetku, veliko število gumbov na armaturni plošči, a ko se človek enkrat na njo navadi in si zapomni, katero mesto zaseda posamezno stikalo ali gumb, je vse skupaj precej lažje. Kot pri vseh oplih, skratka. Da gre za »malega« športnega terenca, se še najbolj občuti pri prtljažniku. Njegova prostornina v osnovi znaša 356 litrov (razširi se do največ 1372 litrov), pri čemer s seznama potencialnih kupcev verjetno odpadejo družine, ki s seboj prevažajo otroške vozičke in druge pripomočke za najmlajše.

Oblikovno je mokka všečen avtomobil, na cesti ga ni težko zgrešiti in zagotovo vsaj malo izstopa, pa čeprav spet ne toliko, da bi to utegnilo koga motiti. Prav tako ne verjamemo, da bi koga utegnil zmotiti sorazmerno majhen nabor motornih različic, saj bo kljub temu da so v osnovi na voljo le trije motorji, med njimi zagotovo vsak našel pravega zase. Na bencinski strani bosta tako na voljo klasični 1,6-litrski s 85 kilovati (115 konjskimi močmi), ročnim 5-stopenjskim menjalnikom in pogonom na prednji kolesi ter 1,4-litrski turbo bencinar s 103 kW (140 KM), 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na vsa štiri kolesa. Turbodizelski motor bo 1,7-litrski in bo imel 96 kW (130 KM), s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom bo na voljo tako s pogonom na prednji kot na vsa kolesa, s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom pa samo s pogonom na prednji kolesni par.

Prodajno pot bo opel mokka v Sloveniji začel že v ponedeljek, 5. novembra, najcenejši (1,6-litrski bencinar) pa bo naprodaj za 16.590 evrov. Začetek prodaje bodo seveda spremljali tudi akcijski popusti, ki bodo osredotočeni na pakete opreme in ne na avto v osnovi.

več fotografij na www.dnevnik.si