Resda tudi v Nemčiji prihaja do navijaških pretepov. Najbolj je vroče, ko je treba uveljaviti premoč na lokalni ravni. Pred dvema tednoma so pesti zapele na rudarskem derbiju med Borussio iz Dortmunda in Schalkejem iz Gelsenkirchna, toda šlo je za organizirane navijaške skupine, pri čemer civilisti niso bili ogroženi.

V nogometni ligi prvakov nemški klubi ponovno konkurirajo najboljšim kolektivom iz Anglije in Španije. Cikel je začel Bayern z dvema uvrstitvama v finale, minulo sredo sta moč nemškega nogometa potrdila še Borussia (D) in Schalke. Vse je posledica pametnega poslovanja, kjer pomemben vir dohodka predstavlja prodaja vstopnic. Povprečni letošnji obisk tekme nemške bundeslige je 42.207 gledalcev, kar je bistveno več v primerjavi s preostalimi štirimi najboljšimi ligami v Evropi. Povprečen obisk v Angliji znaša 35.516, v Španiji 28.138, v Italiji 23.176, v Franciji pa 18.758 ljudi. Med klubi je absolutna zmagovalka Borussia Dortmund (80.645 gledalcev v povprečju na domačem stadionu), sledijo Manchester United (75.411), Barcelona (74.670), Real Madrid (71.954) ter Bayern München (71.000). Vseskozi polne stadione imajo tudi drugi klubi z izrazito bogato navijaško kulturo, kot je denimo Liverpool, a njihov stadion ne sprejme več kot 45.000 ljudi.

Nemci konkurenčno prednost dosegajo z ugodnimi cenami vstopnic. Za lanski obračun med Bayerjem (L) in Barcelono je bilo mogoče dobiti vstopnico za vsega 17 evrov, seveda če si bil dovolj hiter v redni prodaji. Za tak denar ponekod v Španiji ne moreš gledati niti obračuna v drugi ligi. Enako razmerje je na črnem trgu. Če v Španiji za el clasico na ulici odšteješ 500 evrov, si naredil vrhunski posel. Prejšnji teden pa je neki možak v Dortmundu za dvoboj Borussia – Real iz druge roke odštel »vsega« 100 evrov.