Parlament tako med drugim predlaga, da bi v halah za odhode in prihode postavili informacijske točke, na katerih bi lahko potniki dobili informacije o svojih pravicah v primeru zamud, odpovedi in drugih težav. Zavzema se tudi za enotni obrazec za pritožbe, ki bi morale biti obravnavane v določenem roku.

Evropski standardi glede ročne prtljage

Evropska komisija bi morala po mnenju poslancev poostriti nadzor nad spletnimi stranmi, ki zavajajo kupce ob spletnem nakupu vozovnic ter vzpostaviti sistem kazni. Parlamentarci še menijo, da bi morali tudi določiti evropske standarde glede ročne prtljage.

Parlament se tudi zavzema za spodbujanje potovanja z različnimi prevoznimi sredstvi ob uporabi ene same vozovnice. Razviti bi morali tudi spletno načrtovanje poti, s pomočjo katerega bi lahko potniki primerjali cene in čas potovanja tudi v primeru uporabe več prevoznih sredstev.

Preslaba informiranost

Potniki se med potovanji soočajo s pomanjkljivimi informacijami o svojem potovanju, težavami s prtljago, odsotnostjo pomoči za potnike z zmanjšano mobilnostjo in nepreglednimi cenami na spletu.

Pravice potnikov sicer določa več evropskih uredb, tako da niso enotne v vseh oblikah transporta. Uredbi, ki urejata pravice potnikov v avtobusnem in ladijskem prometu, bosta začeli veljati decembra letos in marca prihodnje leto.