"Skozi dogodke in aktivnosti, ki jih organiziramo, nenehno preizkušamo svojo meje, pridobivamo izkušnje in prispevamo svoj delež k marketinški stroki v slovenskem prostoru," pravi Maja Hanc, v projektu zadolžena za odnose z javnostmi. V sekciji je sicer trenutno aktivnih več kot 80 mladih zagnanih študentov marketinga, ki povečini študirajo na Ekonomski fakulteti in Fakulteti za družbene vede, zaradi širokega spektra aktivnosti pa kar nekaj članov prihaja z drugih fakultet.

Marketinške in podjetniške prakse od blizu

Želja po potovanju na zahodno obalo ZDA je v veliki meri vzklila zaradi Silicijeve doline, ki predstavlja tehnološko in investicijsko najbolj razviti del sveta, je povedala Hančeva. "Tam se nahaja ogromno odmevnih podjetij, o katerih bi želeli izvedeti več tudi 'od znotraj', prav tako pa so tudi mesta, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, polna zanimivih marketinških in podjetniških praks, ki jih želimo od bliže spoznati," je pojasnila in dodala, da si želijo obiskati in doživeti utrip študentskega življenja in akademske prakse, zato bi se radi udeležili tudi nekaj predavanj marketinga in podjetništva na kalifornijskih univerzah Stanford in Berkeley.

Na vprašanje, kaj želijo pridobiti z obiskom zahodne obale ZDA, Hančeva odgovarja, da se bodo s podjetji in marketinškimi agencijami poskušali dogovoriti, da bi jih vključili v delovne procese ali jim pripravili dejanske izzive, študije primerov, kjer bi aplicirali svoja znanja in izkušnje, hkrati pa ob komentarjih in nasvetih pridobivali nova. "Želimo se učiti na primerih dobrih praks iz marketinga in podjetništva ter tako dopolniti temelje za uspešno delovanje na poklicnih področjih, poleg tega pa pridobljeno znanje deliti z mladimi v Sloveniji," pravi ekipa, ki skrbi za organizacijo ekskurzije.

Stik s prakso še pred koncem študija

Prepričani so namreč, da je stik s praktičnim delom še pred zaključkom študija dobra popotnica pri iskanju zaposlitve. "S pridobljenim znanjem v sklopu delovanja v sekciji, vpogledom v marketinške prakse v tujini, pregledom projektov največjih agencij in podjetij ter nasveti, ki nam jih naši sogovorniki podajo, pomembno širimo svoja marketinška obzorja in pridobivamo izkušnje, ki so pomembna prednost na trgu iskanja dela, saj nam dajo širši vpogled v prakso in veliko izkušenj, ki jih v sklopu programov na fakultetah nikoli ne bi mogli pridobiti," pojasnjuje Maja Hanc in dodaja, da jih kot bolj kredibilne spoznavajo tudi delodajalci sami. Odzivi delodajalcev na izkušnje in znanje nabrano v tujini je namreč po njenih besedah vedno pozitivno, saj se tudi delodajalci zavedajo, da mladi na ta način pridobijo širok spekter zanj, ki lahko veliko doprinesejo k nadaljnji poklicni uspešnosti.

Z marketinško-podjetniško ekskurzijo na zahodno obalo ZDA torej želijo poglobiti strokovno in praktično znanje o mednarodnem marketingu, intenzivno spoznavati poslovno okolje in delovanje startup in uveljavljenih podjetij na zahodni obali ZDA ter pridobiti možnost izobraževanja in vpogleda v svet marketinga v večjih korporacijah, ki jih pri nas ni.

"Poleg tega želimo vzpostavili čim bolj interaktivno, dvosmerno in dinamično komunikacijo z mladimi marketingarji, ki bo delovala kot prostor za inkubacijo novih idej, aktivno vključevala mlade marketinške navdušence preko različnih komunikacijskih kanalov, omogočila mladim več priložnosti za pridobivanje izkušenj s prakso in delom v tujini, prav tako pa se želimo dogovoriti za mentorstvo z marketinškimi strokovnjaki, ki jih spoznamo na naši poti," pravijo organizatorji ekskurzije, ki bodo za pot potrebovali tudi pomoč sponzorjev. "Smo mladi z ogromno idejami za inovativno sponzorsko sodelovanje, ki je v korist in zadovoljstvo na obeh strani," pravijo in vabijo tudi k ogledu spletnega mesta www.ssdms.si/usa-trip.