Slovenci imamo namreč zavist v krvi. Namesto da bi nas uspeh in dobrine drugih podžgali k napredku, smo raje nejevoljni. Okoli nas se nabira slaba energija. Zdi se, kot da so nas prevzeli demoni. Tudi hudič pa ima svojo prepoznavno številko. Po nekaterih prepričanjih je to 6, po drugih 666. Ko smo med brskanjem po biblični literaturi ugotovili še, da je zavist šesti od sedmih smrtnih grehov in da jih je prvi navedel papež Gregor Veliki (šest črk v obeh imenih), in to v 6. stoletju, pa smo vedeli vse - BMW serije 6 je bil ustvarjen zato, da vzbuja zavist.

S tem začenja že pri zunanji obliki. Mogočnost poudarja dolg nos, usločena oblika strehe je v prepoznavnem slogu kupeja, avtomobil pa se lepo zaključi s tretjo zavorno lučjo čez celotno širino na vrhu zadnjega stekla. Veličino testnega 640d gran coupe je še bolj poudarila tudi rjava mat barva (ob doplačilu 4383 evrov). Dolžina znaša natanko sedem milimetrov čez pet metrov, medosna razdalja je 2,96 metra, pri obeh merah pa je gran coupe v primerjavi z osnovnim coupejem daljši za 11,3 centimetra, kar je davek dvojih dodatnih vrat. Prostornina prtljažnega prostora znaša 460 litrov, ob podiranju sedežev do 1265 litrov. Pri vstopu na zadnjo klop morajo potniki zaradi nizke strehe malce paziti na glavo, tudi sicer pa prostora zadaj ni v izobilju. Lažje je pri izstopu, pri čemer pomaga gumb, s katerim lahko potnik sam premika sedež pred njim in si omogoči več prostora pri obračanju nog iz avta na prostost.  Nobenih pripomb nad prostornostjo pa nima voznik, saj mu je podrejena vsaka luksuzno urejena podrobnost.

Kdor sedi za volanom, uživa sleherni trenutek. Dizelski motor s 313 konji (230 kW) povleče vozilo naprej v istem trenutku, ko pritisnete stopalko za plin. Pri tem ni nobenega čakanja, hropenja ali premlevanja motorja. Prvih 100 kilometrov na uro boste razvili v 5,4 sekunde, najhitreje pa se boste lahko vozili z 250 km/h. Moč motorja razporeja natančni osemstopenjski samodejni menjalnik. Tistim, ki imajo kontrolo raje v lastnih rokah, pa sta na voljo dve ročni menjalni tipalki na volanu. Na Bavarskem vam obljubljajo ugodno porabo naftnega goriva - 5,5 litra na 100 kilometrov. Mi smo namerili 8,2 litra, a priznamo, da bi lahko prihranili kakšen liter. Toda s porabo si v tem avtu ni treba beliti glave. Kajti če boste zanj odšteli vsaj 95.700 evrov, verjamemo, da boste imeli pod palcem dovolj tudi za bolj pogosto točenje goriva.