O tem, da kriza še zdaleč ni razporejena enakomerno, je nedvomno veliko dokazov, predstavlja ga tudi prodaja avtomobilov. In če ta, z izjemo večine Evrope, v večjem delu sveta raste, je jasno, da raste tudi proizvodnja vozil. Ta je bila na globalni ravni lani, po letih 2008 in 2009, ko je zaporedoma upadala, drugo leto zapored v porastu in je dosegla nov rekord - 80,107.564, kar je 3,1 odstotka več kot leto prej, ki je bilo dotlej prav tako rekordno. Ob tem je potrebno pojasnilo, da gre za skupno število osebnih in komercialnih vozil. Največ vozil so z naskokom že tretje leto zapored proizvedli na Kitajskem, kjer so prav tako postavili tudi absolutni rekord vseh časov po številu proizvedenih avtomobilov v eni državi v enem letu. Uničujoč cunami je Japoncem med drugim odnesel tudi drugo mesto, ki so ga trdno držali v letih 2010 in 2009. V Sloveniji so lani skupno izdelali 174.119 vozil, kar predstavlja 17,6-odstotni padec v primerjavi z letom prej. Ali drugače: večji padec proizvodnje so izmed držav, ki imajo proizvodne obrate avtomobilov, doživeli le na Finskem, Nizozemskem in v Egiptu. Največ avtomobilov so v Sloveniji proizvedli leta 2009 (212.749), kot zanimivost pa dodajmo še podatek za nekdanjo Jugoslavijo, v kateri je rekord padel leta 1988, ko je proizvodne trakove v nekdanji skupni državi zapustilo 318.300 vozil. mat