Torej je potrebno kupce najprej educirati, preko različnih medijev, jim tudi vizualno predstaviti tehnologijo in prednosti storitve ter produktov. Vsekakor pa je potrebno izdelati blagovno znamko, ki bo sinomim za znanje in dobro storitev. Pri izvajanju metode treningov oz. terapij po metodi biofeedbacka so to lahko tudi osebne reference terapevta oz. iznajditelja.

Prav o tem je tekel pogovor današnjega neformalnega poslovnega kosila z gospo Ladejo Godina Košir, ki je prijazno postala mentorica za marketing pri osnovanju novih marketinških aktivnosti podjetja Larus Inventa d.o.o.. Vse prevečkrat podjetja zaidejo v ustaljene marketinške akcije, ki dostikrat niso primerne za trženje inovativnih storitev in proizvodov. Trg se konstantno spreminja in podjetje mora tudi trženjsko strategijo prilagajati spreminjajočim se potrebam ljudi in socialnemu mreženju. Zato je potrebno izbrati prave strokovnjake, ki so na tem področju dovolj strokovni, podkovani z izkušnjami in se hitro prilagajajo spremembam.

Upam, da bomo naše storitve in produkte uspešno predstavili javnosti.