"Izdaja!" so kričale naslovnice nekaterih otoških medijev, ko je postalo jasno, da prvi temnopolti dirkač v najbolj cenjenem adrenalinskem športu (Willy T. Ribbs je namreč leta 1986 odvozil le nekaj testnih krogov) odhaja k nemškemu tekmecu Mercedesu, kjer bo zamenjal legendarnega Michaela Schumacherja. In kar je bilo še huje, k "izdaji" ga je premamil (tudi) vonj po denarju. Blizu 80 milijonov evrov naj bi se namreč v prihodnjih treh letih steklo na njegov račun, ki pa že dolgo ni odprt v kakšni britanski, temveč švicarski banki. Ko je namreč podpisal prvo donosno pogodbo, se je preselil v Švico, domnevno zato, ker je želel več zasebnosti, dejansko pa zaradi ugodnejših davkov. Pred njim so to med drugimi storili tudi trije dirkaški kolegi, Španec Fernando Alonso, Finec Kimi Räikkönen in Nemec Michael Schumacher.

Ko je 7. januarja 1985 privekal na svet, za njegova starša, belopolto mamo in temnopoltega očeta (njegova starša sta v 50. letih emigrirala z Grenade), ni bilo dileme - poimenovala sta ga po ameriškem sprinterju Carlu Lewisu. Otroška leta so bila turbulentna, starša sta se razšla, večji del mladosti pa je preživel pri očetu. Pri igranju z daljinsko vodenim avtomobilom so se mu oči kar iskrile, oče pa mu je pri šestih letih za božično darilo kupil gokart. "Čeprav je bilo vse skupaj zame bolj igra, sem premagoval odrasle," se spominja tistih let, ko se je srečal tudi z vodjo moštva McLaren Ronom Dennisom, mu zaupal veliko željo, da bi rad dirkal zanj, prekaljeni menedžer pa mu je odvrnil: "Pokliči me čez devet let." Oče je začetke njegove dirkaške kariere financiral tudi tako, da je imel po tri službe hkrati, sinu pa zabičal: "Dovolil ti bom dirkati samo v primeru, če se boš trudil tudi v šoli." Učenje mu ni bilo nikoli tuje, sošolci iz srednje šole pa se ga spominjajo tudi kot nadarjenega nogometaša. "Če ne bi bil dirkač, bi bil nogometaš," je dejal veliki privrženec londonskega Arsenala, ki pa mu zaradi temne polti ni bilo postlano z rožicami. Sošolci so ga načrtno ustrahovali, zato se je za vsak primer učil prvin karateja.

V dirkalniku je napredoval izjemno, ne glede na to, ali je šlo za gokart, formulo renault, formulo 3 ali GP2, pa je bil prehiter za tekmece. Sledil je 30. september 2006, ko so mu sporočili, da bo odslej voznik formule 1, uradno pa so novico potrdili šele 24. novembra, saj so se bali, da jo bo zasenčila napoved konca kariere Michaela Schumacherja. Uvodno avstralsko dirko je končal na tretjem mestu, sezono pa na drugem, vsega točko za Räikkönenom. Poskrbel pa je tudi za polnjenje strani rumenih medijev. Ko so ga ujeli, da je po francoskih cestah divjal 196 km/h, so mu za en mesec prepovedali vožnjo, zasegli pa so mu tudi mercedes CLK, tabloidom pa je zaupal tudi ljubezensko zvezo z Nicole Scherzinger, pevko ameriške skupine Pussycat Dolls. Zadovoljstvo v zasebnem življenju je nadgradil v naslednji sezoni, ko je kot prvi temnopolti dirkač postal svetovni prvak. "Zdaj je vsem jasno, da tega niso sposobni zgolj belci, temveč tudi črnci, Indijanci, Japonci ali Kitajci. To, da sem temnopolt, ni nekaj negativnega, vem, da lahko v prihodnje mnogim odprem vrata, ki so jim bila do zdaj zaklenjena," je dejal po naslovu prvaka in zaupal trojico ljudi, ki jih v življenju najbolj ceni, vsi trije pa so (bili) temnopolti: njegov oče, Nelson Mandela in Martin Luther King.

V moštvu Mercedes bo pod velikim pritiskom, saj so na zadnjih 50 dirkah, odkar so se leta 2010 vrnili v karavano formule 1, zmago slavili le enkrat, prav Hamilton pa naj bi bil tlakovalec poti njihovega ponovnega uspeha. Na stezi je agresiven in samozavesten, zato si upa tudi v zahtevnih pogojih do konca pohoditi stopalko za plin, podobno kot je to pred njim počel njegov heroj, pokojni Brazilec Ayrton Senna.